kozegutt 06 med februarspire:) Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 gutten min på 5 mnd nekter og ta flaske med mm så har vært fryst, gav han mme her en kveld og det drakk han (gidde nan 2) men ikke lenge etter på kastet han opp, varte regelmessig i 3 timer stakkar, var ikke noe kjekt.. Jeg kunne tenkt meg en litt lengre luftetur en dag men er ikke enkelt det nei..pumpet opp fersk mm her på lørdag og tok meg en tur ut til en vennnine og håpte på at det skulle fungere men måtte hjem et par timer seinere for lillegutt nektet og ta dette oxo...så det han tar tåler han ikke... Råd???
LivetErEnLek Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Bare en tanke.... Det er mange barn som kun får mme som reagerer på enkelte typer mme, og etter det jeg har lest her inne, så er vel nan2 den flest reagerer på. Kanskje du skulle prøve en annen type. Nan har en utgave som er for ømfintlige mager, nan HA1, som man får kjøpt på apoteket. Ellers kan det jo hende han reagerer bedre på nan1 da den ikke er tilsatt så mye jern eller småfolk, som også finnes i ferdiglaget utgave.
Lindaes Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Vi prøvde med litt kokt vann en gang,min tok heller helst ikke annet enn rett fra puppen.Så ikke lett å få gjort noe.Men vi prøvde litt kokt vann ,med litte bitte granne eplejuice oppi.(helst bør alt være lunka)Og det slukte han som ingenting.Går ann å prøve;) Og så kan du jo ha fersk morsmelk i nærheten ,hvis du er lenge,så tar han det når han blir super sulten.Blir litt grining av og til,men tilslutt tar det det.De har ikke noe valg;)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Når man har små babyer er det ikke alltid man kan ta seg friheten å f.eks dra til byen!!! Det burde vært tenkt på før man fikk barn! Hvis babyen ikke vil ha mme eller fryst mm, da MÅ du være hjemme. Sånn er livet! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! !
Lindaes Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Svært så sinna du var da!!Folk må da få lov til å be om råd om ting!!
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Gutten min spydde også opp masse når han fikk MME i starten. Gjorde det noen ganger,men hadde ikke noe valg da han nektet å ta puppen. Men når jeg begynte å ha litt malt i flaska så sluttet han helt å spy.. Så kanskje verdt ett forsøk Det funket hvertfall her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå