Gå til innhold

hvilken middagsglass liker deres babyer best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd ut litt forskjellige...men han liker det ikke...Er jo vant med bare søt mat...

Når ir dere middag på dagen. Jeg har gitt i 14 tiden etter puppen, men han spiser bare et par skeier. Han er 7 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he, ingen. Jeg har prøvd mange forskjellige, gang på gang, men nei, hun brekker seg uansett. Så jeg tar også imot tips:o)

Skrevet

Min er heller ikke altspisende når det kommer til middagsglass, men har funnet ut at de fra Småfolk går best ned... Urtegryte med kalkun er en vinner, samme Spaghettigryte med kjøttsaus eller noe... Men de glassene er fra 8 mnd, da...

Skrevet

Her er Hipp mais/potet pure med kalkun den store vinneren :) Da spiser han gjerne ett helt glass og er klar for enda mer..hehe,er jo god søt smak på mais hvertfall da :)

Skrevet

jeg har en alteter, han liker middag best han da,men prøv de med tomat i de går fortes ned her. de til hipp og nestle økologisk er veldig gode.

Skrevet

Her er det mormors lapskaus og kalkin med grønnsaker som er toppen.

Skrevet

Grønnsaker med kalkun/kylling er best:)

Skrevet

grønnsaker med kalkun!! og helst bare det!!! ;) nå har vi begynt litt på 8 mnd glassene, og det ser ut til at spaggeti glasset er en vinner!

vi gir middag i to tiden, men gir ingen melk først da, sklir ned hele glasset her, drikker bare vann til.

Skrevet

Grønnsaker med kalkun. Ingen over og ingen ved siden. Nå spiser han litt spaghetti og, men det begynte han ikke med før ca 9 mnd.

Skrevet

Grønnsaker og kalkun, definitivt. Det kan han innimellom klare et halvt glass av (han er 10 måneder). Og grønnsaker og svin går også an.

Skrevet

Grønnsaker med kylling er en vinner her i huset....:-)

Skrevet

hipp er favoritten her!

nekter alle andre merker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...