Marita med 3 barn ♥ Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Jeg har sett at avent har en praktisk boks til å ha pulveret i,en men lokk og flere rom. Men får ikke tak i denne noested...noen som aner hvor jeg får kjøpt den?
Gjest Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Jeg har sett den her : Ultra Meny Baby Shop Barnas Hus
Ceci og prinsen. Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Jeg skulle også gjerne hatt en slik boks, men har ikke sett den noenplass. Tenkte bruke den når vi er borte og har vann med på termos. - Men nå har jeg nettopp oppdaget at det finnes ferdigblandet Nan pakker å få kjøpt, så nå bruker vi disse når vi er borte. kjempelettvint! :-)
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Har sett slike i Barnas butikk, toro det er det det heter? Men jeg kjøpte min gjennom Alexi.no, kjempe kjekk, gjør det så mye lettere.)
Budeia82,m/4 jenter:) Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Skulle selvfølgellig stå, tror og ikke toro.)
Marita med 3 barn ♥ Skrevet 13. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2006 Tusen takk gikk og bestilte på alexi,har letet lenge etter dette her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå