gilgi Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Hei, hvor finner jeg kjeledress til nyfødt baby. Har vært innom HM, lindex, cubus. Er det andre butikker som har det. Det finnes kjeledress, men det er fra 1 år oppover. Hvor kan jeg finne det tro. Helseteppe hvor får man kjøpt det da?
popkind Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Tenker du på dress med blankt stoff utenpå?? Jeg har kjøpt sånn bamsestoff i todelt på cubus.... De skal jo ikke akkurat leke i snøen ennå...... Helseteppe får du på alle babybutikker..babyshop, juniorland, barnas hus, sikkert på hansen og dysvik og kanskje kid.... princess.... ja mange valg..
gilgi Skrevet 13. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2006 ok, takk for svaret. Det var kanskje feil formulert "kjeledress", jeg¨mente bare sånn man kan ha heldress utenpå vanlige klær til babyen. Jeg får ta meg en tur igjen. Takk for svaret.
MM med spire Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 jeg kjøpte min på cubus. brun og lyseblå.. De har ensfargede og.. Rosa, hvit, blå osv... de har fra str 56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå