Gå til innhold

Hvilke diller har dere da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det varierer litt hos meg; men akkurat nå er det leverpostei som pålegg på brødskiva.

Og mandariner ellers. Tror jeg klarte ti stk i går...:)

Hva med dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe her går det mye i melk ..og mandariner som du sier ;)

det er sååå godt!!! men tør ikke spise så mange som 10 stk da,er redd jeg kommer til å tilbringe tida mi mye på do da..hehehe :)

går også mye julebrus nå,slik på glass flasker i 6 pakning :)

den er så god..:)

Skrevet

hei...

har dilla på melk å hvitløksbrød jeg...=)

drikker over 1liter med melk om dagen å spiser opp til 2hvitløksbrød...må bare ha det!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

holder meg anonym for det er litt flaut,... har kjempe dilla på STØV......! vei støv og skittne biler og bil ruter.. og få lov og dra på dette støvet med hånda er helt orgasmisk! kjempe rart hadde det med min første sønn også, så nå digger jeg vintern med allt salt på veiene bilene blir så skittne!!

og så elsker jeg og rengjøre peisen og "sniffe" inn støvet fra de brente treet, gjør dok ikke det så ofte vet ikke helt om det er så lurt for babyen men tror ikke det er noe farlig de fleste støvpartiklene blir jo igjen i lungene mine som skilles ut etterpå..

ikke spørr meg hvor denne dillen kommer ifra men jeg er helt gal på det!!!!

Skrevet

Hihihihi :)

Bare du ikke _spiser_ det så ;o))

Skrevet

Haha, morsomt hvor mye rart kroppen kan få oss til å gjøre. Bare du ikke begynner å slikke støvet i deg går det vel greit... ;-)

Da støtter jeg heller opp om mandariner og julebrus... Nam!!

Skrevet

Huff nei holder støvet borte ¨fra munnen... hehe syns det er så rart asså! men det er utrolig godt og få det opp i nesa herregud høres jo ut som den værste narkomanen!!

Skrevet

sjokolade. har aldri likt sjokolade. men nå spiser jeg masse masse sjokolade. helst lion.namnam...

i sommer var det nektariner men de måte være hard og rød brus. men ikke vilken som helst. måtte være røde billi brus..

Skrevet

Har flere ting..tannkrem smaker veldig godt for tiden, så pusser tennene ganske så ofte. Svelger ikke tannkremen altså, bare har den i munnen. Lukten av bensin å verksted lukt er helt topp!! Jiff lukter også godt.

Skrevet

Har hatt dilla på ALL deilig frukt jeg..før halsbetennelsen satte inn denne helgen :0( Får ned minimalt nå.

Ellers har jeg mine små orgier der jeg gumler innpå en hel pose med stor IFA, helst Pepper lakris....nam nam!

Og å fylle bensin er digg. He he. Prøver å ikke sniffe inn for mye pga den lille, men må kjenne litt på den deilige lukten ;0)

Skrevet

ingenting! :s

har fått fullstendig antidilla på allt i hele verden og det er aldri noe som frister meg.

og allikervel har jeg gått opp 10 kilo i uke 27...........

kroppen er en rar rar ting....

Skrevet

Jeg har dilla på grønnsaker og frukt. Spesielt brokoli og agurk.

Med sønnen min hadde jeg dilla på vannmelon.

Mamma fortalte at hun sniffet vaskepulver og ble grinete dersom hun gikk for lenge uten å kunne lukte på pulveret. Ja, ja: da har jeg hvertfall en unnskyldning for at jeg er som jeg er ;-)

Skrevet

Eg har dilla på gulrøtter og grønne epler, og mandarina seffølgeli! Men også lakris, åh!! Men eg har alltid likt hvitløk, men no klare eg ikkje lukta av det! Samme med bensin lukt, må få mannen til å fylle bensin heile tida!! hehe...

17 uke på vei idag=)=)=)

Skrevet

åja gulrøtter!!!!!!!

ble så skuffet idag...

var på butikken å kjøpte meg gullerøtter så var alle råtna!!

merka det ikke før jeg var komt hjem...

da ble jeg lei da..

Skrevet

Går i sjokolade her... Ellers så er det ikke noe spesielt som jeg MÅ ha..

Skrevet

Alt surt , spesielt grønne saftige epler!!! MMMMMM --frukt generelt:-)

Skrevet

Dillane har kommet og gått, tror kroppen har en fantastisk evne til å si fra hva den trenger...men begynnte å tvile litt når jeg leste støv-innlegget.

Jeg liker ikke melk men hadde kjempedilla på alt med melk i de første tre mnd. og frukt og grønnsaker...Har mye mindre lyst på sukker og godis.

Nå har jeg fullstendig dilla på KJØTT....vært tre genger på Ikea i det sisste å spist svenske kjøttboller..NAM NAM.

Skrevet

Først var det appelsiner, men nå er det klementiner.... spiser hauger ver dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...