Gå til innhold

Fått snakket med legen i Danmark...

Anbefalte innlegg

Han regnet med at dette var eggposer. Jeg fikk jo ut 12 egg og som de sa etter uttak at jeg måtte drikke masse vann fordi disse posene fylte seg opp med væske jeg hadde i kroppen og jeg ble veldig oppblåst av dette. Så det var super viktig å drikke masse.. og dette kunne gjøre veldig vondt.

Exu var det ikke, han mente dette var for tidlig..

Så da får jeg bare hive innpå masssssse vann og slappe av.. skulle også legge meg litt nedpå..

Så får jeg høre på onsdag når jeg får resultatet noe jeg i grunn vet allerede hehe kan jo ikke ha gått bra med eggene etter så mye smerte og blødninger.. men får kanskje vite når vi kan være i gang igjen...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7069241-f%C3%A5tt-snakket-med-legen-i-danmark/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Tullemor1

Veldig bra at du har fått pratet med legen din, og at det sannsynligvis ikke er en exu. Håper du er lettere til sinns og at smertene gir seg. Sett deg i godstolen/sofaen under et varmt pledd, lag deg noe varmt og drikke og finn en dårlig tv-såpe eller ti- det kan jo hende det hjelper?!

Krysser fingrene for deg videre.

Det var godt å høre det da. Som jeg nevnte igår også, hørtes det jo tidlig ut å ha exu. Du får kose deg med din kjære, drikke masse, se på tv og slappe av. Er finalen på 71grader nord idag:o)

Tenker på deg vennen

Stor stor klem fra meg

Godt å høre at du fikk snakket med Ciconia, ikke bra å gå rundt å ha vondt vet du. Disse eggposene er ikke til å spøke med, håper kroppen din blir "seg selv" igjen om ikke så lenge:-)

Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...