Gå til innhold

Merkelig....

Desember17*overtid*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne kroppen skjønner eg ingenting av lenger, blei heilt plutselig litt kvalm, så vondt i magen som førte til eit dobesøk med litt diaremage....føler meg heilt fin no. Ka skjer????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn hadd æ det i går... men i dag har æ kun vært litt kvalm...

Skrevet

jeg fikk også plutselig anfall av kvalme da jeg var i byen isted - skikkelig ekkelt,har ikke hatt det slik siden første trimester...

Gikk over da jeg kom hjem og fikk spist litt og hvilt meg da.

Skrevet

Kor langt er du på vei? Eg er 35+3

Skrevet

Akkurat sånn hadde jeg det nå også! Og jeg er og 35+3 idag : )

Skrevet

Hørtes kjent ut... Jeg får av og til også en helt merkelig følelse i kroppen som gjør at jeg MÅ sette meg ned og slappe av med en gang....Greier ikke å forklare det helt, men kjennes ut som når man gruer seg til noe og er skikkelig nervøs, sånn skikkelig urolig i kroppen!!! Ja ja, sikkert bare jeg som er rar... :)

Skrevet

sånn hadde jeg det i forgårs.. er 36+5 i dag..

satt på do, og hadde skikkelig vondt i magen. måtte be guttungen om å hente bøtte, for jeg ble plutselig kvalm... han rakk det!!

ikke mye gøy! men så ble jeg fort bra igjen, men kjente på kroppen atjeg MÅTTE hvile litt..

håper uansett du har det bra nå!!

bli bra igjen!! hihi

klem

Skrevet

har det akkurat likt, det kommer plutseli bare....Skikkeli ekkelt...Men det e vell sånn det e nu...

Skrevet

Det er godt å høyre at det er fleire som har det på samme måte, da er det sikkert normalt. Får spørre jordmor i mårra å høyre ka ho trur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...