Madelen0 Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Det er jo veldig kjedelig å ikke få vært med på noen BIM - treff da:( Er jo bare 18 så da er det vel ikke så mye for meg. Kunne jo tenkt meg det skikkelig mye da:) Noen andre her som er så unge? Sikkert noen andre her på min alder som kunne tenkt seg det....?!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Har hørt at det er mange unge på det andre treffet. Skal være et på Havariet i november.
solann Skrevet 14. november 2006 #3 Skrevet 14. november 2006 Hei du! Det er treff på Havariet i morgen. Det er "åpent" for alle - uansett alder. Kan du ikke møte opp i morgen da? Var veldig hyggelig sist vi møttes. (Da var vi 11-12 stk)
Anonym bruker Skrevet 14. november 2006 #4 Skrevet 14. november 2006 Hei Madelen0.... Var ikke du på treffet på Havariet sist da? Der er det jo ingen "øvre" eller "nedre" aldersgrense så det er jo iallefall bare å komme )))
Gjest Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 hei hei. Hvor er alle dere fra Vestfold holder hus da? Tønsberg var jo et ganske sentralt sted å holde treff da. Men er litt skummelt med sånne treff synes jeg. Har jo så vidt sagt til moren min at jeg prøver å bli gravid. 21. pp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå