Gå til innhold

Begynne å regulere døgnrytmen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

Bor i høga nord der det blir tidlig mørkt og lurer på hva dere synes om min sønns søvn. Han er ti uker og etter kiropraktorbehandling ble han kvitt kollikk og våkenetter

De siste to ukene har han sovet hele natten fra midnatt til syv om morran uten mat. Så stelles han og får mat før han slokner og sover til elleve. Så slokner han igjen etter en time og i skrivende stund 14:14 sover han enda. Slik går dagene. Er våken ett par timer på kveldene og er aktiv.Er blid og ligger ikke etter motorisk.

Jeg synes han sover litt mye og med tanke på lite dagslys bør formiddagene kanskje brukes til å være ute og få lys.

Bør jeg begynne å vekke han og regulerer rytmen mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare latt han sove,er jo bare 10 uker gammel. Når gutten min var så liten gikk dagene stort sett med til soving og spising.

Tror nok han regulerer det godt selv når han blir litt større og mer opptatt av verden rundt seg,leker og mye annet. :)

Skrevet

Takk for svaret. Har tenkt det samme. Synes litt synd i han for det ser så ufattelilg godt å sove. Han lager koselyder hehehee. Skal vurdere det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...