Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Katti pakke dåkker sykehusbagen dåkkers? Å ka som går oppi den? Tar i mot geniale tips me glede:)
Mille-k Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 I svangerskapsboken, delen som er til far.. tipses man om at uke 30 kan man gjerne pakke noen ting. Jeg pakker ikke før det er ca fire uker igjen og satser på at det holder. Dette skal jeg ha oppi: Helsekortet Amme-bh (to) Amme innlegg i ull og papir Truser (bruker nok de lekre på sykehuset, men tar med likevel) Sokker Bukse (en kosebukse og en til hjemreise (med god plass i livet) Tjukke sokker Genser (to-tre) Topper (hvis det er varmt på sykehuset) Div. toalettsaker og sminke, hårstrikk Fotoapparat, videokamera, mobil og div ladere. Innesko / sandaler Penger Fikk faktisk bruk for kortstokk sist, så tar gjerne det med og en bok.. Klær til babyen for hjemreisen Hadde jeg glemt noe da???
Hanne <3 Adrian<3Leah Isabell Skrevet 13. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2006 Takker:) Det e jo så mange sånne her liste rundt omkring, men uansett er det jo greit å få innspill fra dem som har pakka bagen tidligere...
Maisie Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Syntes det hørtes litt tidlig ut å pakke bagen i uke 30, er jo 10 uker igjen til termin da. Er jo gjerne sånn at man trenger de tingene man har pakket ned. Men jeg kommer nok til å være ute i god tid med bagpakkinga, i fall jeg skulle føde før termin.
Vimsetrollet Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Jeg tenkte jeg skulle pakke bagen når jeg har 3 uker igjen..! Tviler på at ungen kommer før tida, men det kan jo være greit å ha det klart likevel!
Gjest Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Jeg har to uker igjen til termin nå, og tenkte å pakke bagen i kveld. Eller jeg har tenkt å pakke den flere kvelder, men har ikke kommet så langt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå