Gå til innhold

Uvæææ!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ta nå ikke alt du leser seriøst, det går nok bra skal du se. Vi har alle våre måter å takle ting på, som slettes ikke trenger å ha sammenheng med hvordan en selv takler det på.. Seff er det jo ekkelt med "blod og gørr", men på den andre siden er det jo faktisk litt(!) blod med i en fødsel ? (eh... kanskje jeg er en veldig naiv førstegangsfødende??)..

- Les heller senere når du er klar for det, du.. Ønsker deg i alle fall lykke til!! :-)

Det er derfor noen jenter har oppretta Twilight-trådene :) det er et deilig fristed for oss som har kommet litt lenger enn "når slutter kvalmen, jeg er i uke 12", eller "imorra har jeg endelig UL", men som OvERHODET ikke er klar for slimpropper og fødestillinger og sånt... derav "the twilight zone"... altså midt imellom! vi diskuterer alt annet vi :) Dere er hjertelig velkomne, eller dere kan kanskje opprette en egen sånn tråd? Slimproppene kan 3-tri-folk ha for seg selv for alt jeg bryr meg!!!

Er helt ukjent for meg fra forrige svangerskap og fødsel med slimpropp og småblødninger - la ikke merke til noe slikt før fødselen. Ellers har jeg ni uker igjen og begynner å glede meg alvorlig til veslegutten kommer, men fortrenger/forskyver det å forholde meg til fødselen og er skikkelig god på de forsvarsmekanismene der!

Annonse

Jeg husker heller ikke dette - vrken slimpropp, blødninger eller alt det andre de snakker om... forrige fødsel startet med smårier på natta, vannavgang neste dag, dro til sykehuset, fortsatte med rier, maaassse rier lenge lenge, så ble det siste vannet tatt, da begynte pressriene og ungen kom etter ei stund. Slimpropp? Hakke peiling...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...