mom-to-be Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 og livmorhalsen er myk og forkortet,-moden, og hodet er helt festet:-) Det ser ut som ting kan skje når som helst, alikevel har jeg ingen forhåpninger om å havne på sykehuset denne uken:-( Har gitt opp å ha forventninger jeg... blir bare skuffet over at ingenting skjer
Gjest leelu23 FØDEKLAR Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Godt at den er myk og kort da Jeg skal kreve å bli sjekka på torsdag.. men tviler på at noe skjer her i gården heller.. virker som om alle novemberjentene må gå på overtid jo.. :/
mom-to-be Skrevet 13. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2006 Ja det kan nesten se sånn ut! I det minste har de endelig forstått at det mest sannsynlig er mensterminen min som er riktig og ikke UL! Har vært så sikker på det hele tiden siden jeg vet helt nøyaktig når alt skjedde. Var en stund redd for at jeg skulle måtte gå en ekstra uke over fordi de gikk etter den terminen, men nå sa hun i dag at hun trodde jeg slapp det:-) Enn du da? går det bedre med deg nå eller?
Jaguara Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Hei mom-to-be ser ut som vi to er ganske lik i prosessen. Har også vært hos jordmor idag og blitt strippet. Mente jeg var rimelig moden og hadde 1 cm åpning.. Har du noen smertefulle kynnere/begynnende rier? Jeg våknet i natt av smerter hvert 10. minutt.. Da jeg var på sykehuset kom og gikk de litt uregelmessig.. Kom hjem og det satt i gang igjen hvert 10. - nå har dette imidlertid avtatt litt desverre.. Hva sa jordmor til deg egentlig om videre framgang? Jeg hadde høyt blodtrykk idag og skal tilbake til kontroll på torsdag. Undrer så fryktelig på hva jeg kan forvente meg... Er klar for fødsel!!! (Termin i morgen) Noen andre med erfaringer på dette området?
Gjest leelu23 FØDEKLAR Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Joda - det går bare greit Sliten og lei..men det er lov på slutten. Jeg får jo "overtidskontroll" på termindato den 25/11 fordi jeg er så ekstremt langt over på SFmåla.. Jordmor regner med det vil skje noe i løpet av denne uka eller neste.. så får bare vente å se. Har mye kynnere og nedpress- men det har jeg hatt i mange dager nå.. så får bare vente. Jordmor sier de mest sansynelig setter meg igang rundt termin om han ikke er kommet.. men skulle ikke forundra meg om jeg treffer på rette ræva på sykehuset.. de sier at det omtrent ikke spiller noen rolle hvor stor han blir fordi jeg er 181 cm høy og skal ifølge dem ha verdens største bekken!!! jaja- vi får se hvem som revner i ræva tenker jeg ... :I
mom-to-be Skrevet 13. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2006 Hei du! Jeg har veldig mye kynnere/rier, og de kommer gjerne spesielt om natten. Husker ikke sist natt jeg sov ordentlig faktisk... De er ikke regelmessige hos meg, og når de kommer har jeg egentlig begynt å overse dem siden de ikke fører til noe mer. Jordmor sa at jeg kunne innstille meg på at ting kan skje når som helst, men at det også kan ta tid. Hun vil ikke bygge opp forventninger tror jeg, men får likevel inntrykk av at hun tror det kommer til å skje noe om ikke alt for lenge. I motsetning til deg er jeg plaget med lavt blodtrykk, har vært det hele svangerskapet. Litt irriterende for jeg driver å svimer av i tid og utide, men men:-) Vi får bare krysse fingrene for at vi slipper å gå så mye lengre... Lykke til til deg hvertfall... klem fra meg
mom-to-be Skrevet 13. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 13. november 2006 Oi! Forstår at du er bekymret når han er så stor! Jeg var lenge sikker på at det skulle være tilfelle med meg også, men jeg tror jeg skal holde meg under 4kg hvertfall:-) Det har så utrolig mye å si hvem man møter på sykehuset og hvordan de behandler deg. Det værste som finnes er å møte på sure, harde usympatiske folk som viser null forståelse for hvordan du har det. Håper for din skyld at du møter noen som har litt forståelse for situasjonen! Har du også den berømte strikkepinne-følelsen? Den gjør meg helt gal! Har hatt den i flere uker nå, så det er vel noe som kommer til å fortsette til fødsel. Du må si fra hvordan det går med deg:-) Lykke til så lenge... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå