2barns mamma i juli-08?? Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Endelig under 100 dager!!! Er 98 dager igjen til teminen 19 februar idag!! Deilig følelse... begynner nesten å få litt "små"panikk med tanke på den korte tiden som er igjen og ALT jeg har planer om å rekke før fødselen... *ler*... Jula kommer jo også så mye å gjøre i forbindelse med denne og så går det jo litt tid bort også når den er her da... skal jo slappe av litt da!! Nei, får rive meg i nakken og ta ting som det kommer tror jeg... stresse gidder jeg ikke!!
Gjest Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 gratulerer så mye gleder meg til jeg kan si det samme kan ikke si jeg har panikk enda men har sååå lyst til å begynne å kjøpe ting....men kan ikke enda før pengene kommer venter å venter.....
elise_ Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Du har akkurat samme som meg:) Jeg fikk litt små panikk i dag da jeg såg det sto 98 dager igjen:) Lenge siden jeg hadde sett på dager igjen for jeg syns det aldri forandret seg.
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 akkurat samme her også panikk og intens glede på en og samme tid:) hvor holder dere til da?
Nutti og Leonora + 2 huleboere Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 bergen. blir en liten jente her:)
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 Jippi ! Jeg har også 98 dager igjen til termin 19.februar. Men jeg syns tiden går super-seint, altså! Venter bare på baby, og har liksom ikke så mye jeg skal ordne til han kommer. (ja, det blir en gutt) Kjempekjekt at vi er flere som ligger likt i løypa da! Klem fra
minika*Overtid* Skrevet 13. november 2006 #8 Skrevet 13. november 2006 Jeg har også 98 dager igjen:D syns tiden går sååå sakte jeg da:P jeg vil ha babyn min nå,hehee
Bibbi W Skrevet 13. november 2006 #9 Skrevet 13. november 2006 Også 98 dager igjen til termin. Men skal ha forhåndsbestemt keisersnitt den 7. februar, så egentlig har jeg bare 86 dager igjen. Hurra!!!
Mamma Eva Skrevet 13. november 2006 #10 Skrevet 13. november 2006 Hei! Jeg har også 98 dager igjen....! Venter på en liten gutt jeg da. Bor i Oslo, og skal føde på Ullevål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå