Gå til innhold

Åhh jeg vil til syden i begynnelsen av januar altså!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har endelig bestemt at gubben tar over permisjonen fom 1. januar og jeg starter opp igjen fam,bhg. min! Da er lille snupps litt over 7 mnd. Det er både supert og litt trist, han har ikke vært hjemme med to to andre og det er en erfarng vi alle trenger ;-)))

MEN da vil jeg ha en skikkelig kose ferie først med alle sammen! Har dere noen gode tips om et deilig sted som ikke er så dyrt?

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Porto Rico (Canariøyene)

Egypt

Hørtes nydelig ut.

God tur

Skrevet

Skal selv la pappan ta over permisjonen i slutten av januar, da tar vi en uke i syden alle tre. Blir nok en av Kanariøyene, enten Gran Canaria (Puerto Rico, vært der før), eller Tenerife (husker ikke hva det "barnevennlige" stedet heter akkurat nå). Bonusen er jo også at det er billig å dra på den tiden av året :-) Gleder meg allerede!

Skrevet

Jeg kunne også tenkt meg en sydentur i slutten av feb/beg. av mars. Noen som vet sånn ca, hvor varmt det er på Tenerife i beg. av mars? Kjekt med en liten sydentur i pappapermisjonen.

Skrevet

Nei vet ikke helt hvor varmt det er selv, men håper de to store kan babe. Oppvarmet basseng er nok et must! Hvor mye ligger det på tror dere? 20 000 el mer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...