Gå til innhold

Hjelp skal snu jenta mi i morgen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden den lille snuppa mi ikke har snudd seg enda, skal jeg inn på sykehuset i morgen kl 1340. Selfølgelig er samboeren min reist på jobb og kommer ikke tilbake før onsdag. Så jeg må ta med meg jenta mi på 2. Er det noen som har prøvd det før? Er det vont? Nå skulle jeg ønske at samboeren min ville tatt litt mer hensyn til meg og jentene våre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det hørtes ikke greit ut! Du har ingen andre som kan se etter datteren din mens du er inne da? Blir jo kanskje litt venting og sånn tenker jeg.

Lykke til, og håper de får babyen til å se rette veien imorgen!

Skrevet

Har hørt at det kan være litt ubehagelig. Ingen familie rundt som kan passe jenta de litt ?

Skrevet

Nei, da må de ta seg fri fra jobb. Og føler at jeg kan ikke be om det.

Skrevet

Jeg var på vending sist gang. Kjente ingenting hverken under eller etter ! Dette går nok bra !!!! Lykke til !!

Skrevet

Jeg synes du skal prøve å få noen til å se etter jenta di! - kan ha henne, jeg! - men det er et stykke fra Stavanger til Bergen..

Når vending skal benyttes skal det være beredskap for akutt keisersnitt i fall trøbbel med navlesnor, morkakeløsning etc.. Jeg ville lest litt om snuing - det står sikkert litt om det på sykehuset sine hjemmesider.

Lykke til!!!

Skrevet

Du bør be familien om hjelp, så du slipper å ha henne med.

Høres veldig ubehagelig ut (synes det er vondt bare veslejenta legger seg på magen min jeg) og er det ikke litt risiko for at du får litt rier/kynnere/vondt etterpå da ?

Skrevet

jeg var inne og snudde gutten min i forrige svangerskap. jeg merket ikke noe, ikke noe ubehag i det hele tatt. men det som skjedde var at de satte meg i gang så fort han var snudd,og det var tre uker før termin..

Skrevet

Æ syns verkeli du skal få nån tel å pass dattra di... æ kun ikke tenkt mæ å ta frøkna mi på to år på nån teng som helst sånn utn at nån andre va me... kanskje syns ho det e skummelt... eller så klar ikke du å slapp av førr at ho spreng rundt omkreng... å sku det skje ett eller anna må jo nån ta sæ av ho...

Skrevet

Bør vel få barnevakt... har ikke snudd noe selv... MEN LYKKE TIL;))

Skrevet

Huff så trist at du ikke får hatt med deg samboeren da! Tror nok jeg ville skaffet meg barnevakt i morra ja.

Skal forresten selv på snuing i morra. Er helt øm i hele magen etter at legen har styra og klemt noe så vanvittig i dag.

Kom tilbake med oppdatering i morra da, det skal jeg også gjøre. Er 36 uker på vei nå, og 26 år som deg! Hvilken uke er du i?

Skrevet

Har ingen erfaring med dette, men ville bare si at jeg håper at du klarer å finne noen som kan være barnevakt for dattra di... Lykke til imorgen med snuing:)

Skrevet

lykke til, begge to!!

og du? skaff deg barnevakt!! bruk familien!!

ikke ha dårlig samvittighet for det!! et sykehus er ikke noe for en 2 åring!!

skal tenke på dere!!

klem!!

Skrevet

Hjelp jeg ble jo endamer nervøs. Jeg som skal være så tøff hele tiden. Godt å være litt alene og kunne synes litt synd på seg selv. tror ikke jeg leser noe jeg he.he Men takk for svaret.

Skrevet

Jeg er i samme uke som deg 36 +5 dager. Gi meg beskjed om hvordan det gikk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...