Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Jeg tok jo gynekologisk undersøkelse på første kontroll og alt var fint, men den siste tiden klør jeg stadig nedentil! Dusjer jo hver dag, men mange ganger på kvelden igjen begynner det å klø veldig, ny vasking og det er ok! Har jo endel utflod, så vet ikke om d kommer av dette eller om det kan være noe annet? Flere som klør????
happy75 Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Ja, i det siste har dte klødd noe helt grusomt, kommer på ettermiddag, kveld. Eneste som hjelper er å legge på en iskald klut, men det er jo ikke alltid like lett....
lucky_mom Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Jeg klødde veldig mye i begynnelsen. Tror det var fordi jeg gikk med truseinnlegg hele tiden, hadde mye utflod. Da jeg sluttet å bruke det, ble kløen også borte. Vet ikke om du bruker det mye - kan jo fort bli litt tett...?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Hva med soppinfeksjon? Er jo helt vanlig å få når man er gravid. Canesten salve og tablett kan være tingen.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Klør jeg også,- noe helt forferdelig innimellom. Spesielt om kvelden når jeg legger meg og når jeg våkner om natta. Har også en del utflod og har i det siste begynt å bruke truseinnlegg pga dette. Har lurt på om dette er årsaken til kløen, men vet ikke sikkert. Fint å vite at jeg ikke er aleine å slite med dette. Har lurt litt jeg også nemlig. (Er aldri plaga med soppinfeksjon, så tror ikke det er derfor. Det hadde vel også blitt oppdaga på kontroll skulle jeg tro?)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 godt å høre at det er flere!!! har hørt det er mange som har det sånn, men er liksom ikke sånn man spør hvem som helst om! Tar meg nok en tur på apoteket i morgen å hører hva de anbefaler å bruke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå