Gå til innhold

Herpes og kur før fødsel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan var det nå.. man skal ha en pillekur før fødsel for å hindre utbrudd, men hvor lenge før skal man begynne med den?

er litt feig nå, og signerer med

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legen min sa at de pillene ikke kunne brukes under graviditeten, merkelig synes jeg for jeg mente hun hadde sagt tidligere at da kunne jeg få tabletter 10 dager før termin, har hittil bare fått Zovirax salve!

Hadde nylig utbrudd, håper jeg føder før neste utbrudd og så er det sånn at om man har hatt utbrudd før så er det ikke farlig å føde vaginalt, da er babyen beskyttet av morens antistoffer!

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at dette gjøres ikke lenger, men fikk en resept jeg kunne hente hvis jeg fikk utbrudd etter fødsel. Har man utbrudd ved fødsel blir det keisersnitt uansett. Legen min sjekket med fødselslegen på sykehuset.

Skrevet

Tydeligvis mye forskjellig praksis på dette området. :) Jeg har nettopp fått beskjed om at med mindre det er første utbruddet, så føder mor på vanlig vis, uten at det er fare for barnet. Er det første utbrudd ved fødsel, så blir det keisersnitt, for sikkerhets skyld! Jeg har ikke hatt utbrudd på sikkert halvannet år så jeg går egentlig og bare venter på full storm nedentil, nå som jeg er så nærme termin...hadde det ikke vært typisk?? :)

Lykke til til oss alle, håper vi slipper den bekymringen på toppen av alt det andre, hva? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...