Gå til innhold

huff, det er så leit.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går leste jeg to innlegg her på bim om at de hadde mistet barnet sitt. Jeg syntes så forferdelig synd på dem og tårene triller.

Har drømt om det i natt og tankene kretser om det stadig vekk.

Er så forferdelig bekymret for at noe sånt skal skje med meg også, selv om ingenting tilsier det.

Er nok disse hormonene som gjør meg ekstra sår for tiden.

Måtte bare "lufte" meg litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja uff det er helt forferdelig å lese om, synes vel ikke helt dem innlegga passer inn her jeg da men...

vi er jo bekymret nok med det vi er igrunn,,,

skjønner jo dem må få det ut, men er jo andre forum her inne til det..

vet ikke om jeg var litt små slem som sa det jeg men, det er nå sånn jeg føler det akkurat nå....

Skrevet

Det der vil jeg og skrive under på. tenker mye i de baner jeg og når jeg leser sånt. men det er jo egentlig ikke så rart, her går vi og planlegger og tenker på den lille i magen hele tida og vi er(i hvertfall jeg) veldig gode på å uroe oss unødvendig.

Skrevet

ja det e helt førrferdeli...Det e jo det man går rundt å tenke på i disse tider...Ihvertfall gjør æ det...E livredd førr at det skal skje ho nåkka der inne...Uff trur ikkje man skal tenke så mye på det, da blir man jo sjuk...

klem tell dæ!

Skrevet

det er bare ubeskrivelig grusomt..........

hvor langt på vei var de du leste om?

..det er "nedsiden" av å være på et sånt forum - man får høre om alt - positivt som negativt - som kan skape engstelse - men man har oxo muligheten til å støtte og få støtte...og finne andre likesinnende..

Skrevet

Huff, ja... må være helt forferdelig å miste barnet sitt nå. Går ikke an å sette seg inn i hvor vondt det må være! Har det på samme måte som deg - blr skikkelig bekymra når jeg leser sånne innlegg.

Skrevet

Den ene babyen ble to dager gammel, vet ikke om den er født til termin. Stod innlegg på 3.tri eller skravle. den andre er en desember jente baby. Sto her på des.klubb.

Skrevet

Jeg også ble plutselig så engstlig igår, etter å ha sett på Hawai Oslo, hvor det ene paret får beskjed om at den nyfødte babyen deres har 4 dager igjen å leve.

Følte plutselig at det var meg som satt der og fikk beskjed av legen. Herregud så jævlig!! Hva gjør man da, liksom...?

Nei, det vel bare hormonene som raser villt, og det er sikkert helt normalt å tenke sånn nå rett før fødselen.

Skrevet

synes de på des klubben skal få lov å si fra her inne...julebaby understreket oxo at det var en veldig sjeldenhet...

men er jo ikke gøy å lese om nei.........

Skrevet

Huff, ja det er leit når et svangerskap ikke ender med en levende baby.

Jeg synes det er helt greit at de historiene blir lakt ut både på termin klubben og der trimestere man hører til i, vi veller selv vilke innlegg vi leser. Man blir på en måte kjent med verandre her inne og da er det naturlig å fortelle åssen det har godt. Ingen vet hvor gamle barna vi får vil bli, sansynlig vis vil de leve lenge, men det er sundt å vite at det ikke altid er tilfelle, for vist noe så tragisk som at babyen vår dør skjer, så er det godt å vite at man ikke er alene.....

Skrevet

Syns å det e trist... men syns det e grit at di skriv om det hær... vi vil jo byn å lur om nån fra desemberklubben plutseli bei borte vi ikke hørt nå fra dem... å di treng litt trøst fra oss som "kjenn" dem...

Skrevet

Må også si at det er veldig trist når sånt skjer, men for meg er det ikke noe problem i å lese om det her inne..Jeg vet jo at dette er noe som kan skje så syns det er greit når folk forteller om hva som har skjedd... Men skjønner jo samtidig godt at folk blir nervøse....

Skrevet

Jeg synes også det er greit at de skriver her! De trenger absolutt trøst! Dessverre skjer sånt av og til. Og innlegget til julebaby?? var jo skrevet veldig skånsomt, tenk at hun klarte det midt i den bunnløse sorgen sin.

Skrevet

Så ufattelig trist når sånn skjer... tårene spruter her hver gang jeg leser om sånn...

Blir også livredd når jeg leser slike innlegg, er så redd for at noe skal gå galt nå på slutten.

Jeg synes jo det er natulig at de forteller da hva som har skjedd da. De trenger virkelig all den trøst og omtanke de kan få i en slik stund.

Skrevet

Syns også det er fryktelig leit.. Jeg blir også kjemperedd! Men syns det er ok at de skriver om det her. Det er jo en slags terapi og skrive om det+ at det er sikkert godt å lese alle hilsener de får fra oss..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...