Gå til innhold

noen som har erfaring??

Anbefalte innlegg

jeg har vært hos legen i dag, endelig!! Ha vist at jeg har pco i mange år. Det jeg lurer på er om noen andre har prøvd følgende opplegg??

i morgen oppstart med provera, skal bruke det i ti dager.så starter jeg med pergo, og den dagen jeg skal inn til ultralyd får j pregnyl inj.

Noen som har erfaring med dette????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7068198-noen-som-har-erfaring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

gikk du og påprovera i 10 dager eller lengre?? ser at det lett kan stimulere flere enn ett egg, er det ofte enn får tvillinger, vet du noe om det *♥barney#9829*?? jeg er blitt satt på dobbel kur med en gang, skal også ha pregnyl?? hvorfor så forskjellige opplegg tro??? Hadde du mange sykluser før du ble gravid??? He ehe har tusen spørsmål her jeg nå.

Blir kjempe glad for svar

Hei igjen vår81!

Ja, tror jeg gikk på provera i 10 dager.

Jeg regner med at de forskjellige oppleggene kommer ann på hvor hardt man er rammet av PCO, og så kommer det vel også an på hvilken lege man har og hva de mener er best.

Jeg var så heldig at jeg ble gravid med en gang. PCO'n min ble oppdaget ved en tilfeldighet etter at jeg sluttet på pillen, så jeg ble satt på provera og pergo og ble gravid!

Nå prøver vi på nummer to. Prøver oss først uten pergo, siden jeg har fått tilbake mensen (men laaaange sykluser) etter graviditeten.

barney

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...