cathrine&jonas:) Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 du spådde at jeg skulle få en desember gutt, har termin i januar..(9 jan).. men veit du om han kommer før julaften ellr midt i juledagene??er litt spennende veit du:) jeg er født 22.12.83 sambo 20.07.77.. blir det en hard fødsel?? jeg gruer meg ingen ting så er ikke redd for noe men er jo litt moro å høre.. jeg skal på kontroll på sykehuset 12.12.06, da skal jeg ta strep prøver igjen, disse taes jo gynekologisk.. kan dette da evt ha noe med fødselen å gjøre? tusen takk altså klem cathrine med lille jonas i magen
cathrine&jonas:) Skrevet 13. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 13. november 2006 dytte dytte er så nysgjerrig atter:)
cec26 Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Jeg tror han kommer før termin... vanskelig akkurat å si når.. men føler det jul rundt da han kommer.. Ja, det blir tøft, men alt er glemt med engang han kommer ut... Tror det kan drøye litt... altså fødselen... Det med strep B prøvene har nok ikke noe med at han kommer før... Sånn jeg føler det ihvertfalll... Det blir spennende dette her... lykke til da... sønnen min heter og Jonas....
cathrine&jonas:) Skrevet 14. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2006 jonas er et kjempe fint navn:) gleder meg så til han kommer så det blir veldig spennende... skal oppdatere deg jeg på hvordan det går.. men så lenge alt er bra m lille gutt og han er frisk(som vi håper å tror)så får han komme når det passer han!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå