Gå til innhold

Cec26 igjen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

du spådde at jeg skulle få en desember gutt, har termin i januar..(9 jan).. men veit du om han kommer før julaften ellr midt i juledagene??er litt spennende veit du:) jeg er født 22.12.83 sambo 20.07.77.. blir det en hard fødsel?? jeg gruer meg ingen ting så er ikke redd for noe men er jo litt moro å høre.. jeg skal på kontroll på sykehuset 12.12.06, da skal jeg ta strep prøver igjen, disse taes jo gynekologisk.. kan dette da evt ha noe med fødselen å gjøre? tusen takk altså:) klem cathrine med lille jonas i magen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytte dytte er så nysgjerrig atter:)

Skrevet

Jeg tror han kommer før termin... vanskelig akkurat å si når.. men føler det jul rundt da han kommer..

Ja, det blir tøft, men alt er glemt med engang han kommer ut...:) Tror det kan drøye litt... altså fødselen...

Det med strep B prøvene har nok ikke noe med at han kommer før... Sånn jeg føler det ihvertfalll...

Det blir spennende dette her...:) lykke til da...:) sønnen min heter og Jonas.... :)

Skrevet

jonas er et kjempe fint navn:) gleder meg så til han kommer så det blir veldig spennende... skal oppdatere deg jeg på hvordan det går.. men så lenge alt er bra m lille gutt og han er frisk(som vi håper å tror)så får han komme når det passer han!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...