Gå til innhold

mage?


Låla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I mitt forrige svangerskap kunne jeg se at magen begynte å vokse da jeg var rundt 14 uker på vei!

men dette er veldig ulikt fra person til person!!

Er stor stas når man kan se magen begynner å vokse:)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det er din første kan det ta litt tid, mange førstegangsfødene må vente til rundt UL-tiden før magen kommer. Her kom den rundt uke 19 første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er veldig forskjellig fra person til person..

jeg har begynt å vise godt nå.. å jeg er i uke 12:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, jeg kan se det på magen min nå jeg, og jeg er 7+4...

og dette er min første.

 

særlig er dette tydelig på morgenen. om morgenen, når jeg nettopp har stått opp og tatt en tur på do, så pleier magen være helt flat. det er den ikke nå.

er vel på tide å begynne å ta bilder, for å se om det er noen utvikling..

 

hehe

 

kan jo være litt oppblåst og, men det er seriøst påfallende, mannen min sier det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 + 3, og ser ut som jeg er minst 20 + 3! Flere som har kommentert at det begynner å se ut som en skikkelig gravide mage under genseren...Ser det best på kvelden, er jo spesielt stor hvis jeg har vært veldig aktiv i løpet av dagen.. Å gå kveldstur er jo nesten håpløst, da kan jeg ikke ligge på magen om natten!! tror ikke dette er noe jeg kan skjule så lenge denne gangen nei... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med nr 1 var det ingen som så at jeg var gravid i uke 14,var bare så vidt jeg hadde en liten kul da jeg var på ul i uke 19..Den kom litt sent for da ventet jeg veldig på magen..:o) ¨

Men nå derimot er jeg 8+2 og jeg har allerede en kul;o)

Veldig morro,men vanskelig å skjule..

Skal vente med og si noe til uke 12 ,så jeg får bare ha på meg litt stor genser noen uker til;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første og andre gang var det vanskelig å se noe på meg før jeg var 16 uker på vei. Minstejenta er nå 14 mnd, og jeg er nå 6 uker på vei. Magen min er skikkelig oppblåst, så dette klarer jeg ikke å skjule lenge:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her begynner magen a komme na. Er 6+2 og merker det saerlig godt pa kvelden... Det er litt kos, da - og - jeg gleder meg til a kjope mammaklaer. Har flott utvalg her i USA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...