Crazy mama Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Jeg ble strippet sist gang, da var jeg godt modnet og fødselen slo til med en gang. Full effekt! Nå tror jeg ikke at jeg er moden, kan ikke tenke meg at de stakkars kynnerne jeg har skal gjøre noen effekt. Derfor lurer jeg på om noen her inne har blitt strippet uten modning? Hvordan er det da, det må jo gjøre vondt å "bryte seg inn" uten noen modning?
Desember17*overtid* Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Strippet??? Kanskje dumt å spørre om men ka det betyr???
Crazy mama Skrevet 13. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2006 Å løsne fosterhinnen fra mormunnen, gjøres av lege eller jordmor ved termin. Anbefales!
Sentralstøvsugeren Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Jeg ble strippet idag. Er fryktelig spendt på hva slags erfaringer andre haar med det. Jeg hadde 1 cm åpning, men var ikke overmoden sa han.......
julestjerne Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Jeg kom inn sist med 2 cm åpning. (Vannet hadde nettopp gått) Ble da strippet for å få litt fortgang i riene, og jordmorda dro og tøyde åpningen til 7 cm!! Det var ikke akkurat behagelig, men ikke såå sinnsykt vondt heller. Skal si det fikk fortgang på riene!! Fødte etter tre timer. Desidert verdt det! Kan anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå