Gå til innhold

Flere som ikke orker sex??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 17 uker å vei... vært masse dårlig.... orker ofte ikke tenke på sex en gang... føler meg så slem.... får vondt nedentil hver gang jeg har lyst og vi prøver.... jeg sprekker opp nedentil.. akkurat som slimhinna er helt sprø... Er kjempe glad i sambo... men føler at jeg ikke strekker til for tiden... noen som har gode råd eller har det på samme måte?? vet jo at sex er så mye mere enn samleie... men det ødelegger så mye når man ikke får vært fysisk sammen på den måten......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sex?? ha er det?? :P

hehe.. orker ike sjøl ejg. og sist vi prøvde var det vondt.. så får prøve igjen en anna gang, om det er like vondt, får vi bruke andre metoder

Skrevet

Hei. Du er nok ikke den eneste som ikkje orker sex akkurat denne tiden en er dårlig og fremdeles ganske trett. Det kommer seg når formen er bra igjen. Jeg er i uke 27 nå, har hatt masse sex etter passert uke 20. Var lenge dårlig og trett.

Skrevet

Kjøp eros glidemiddel. Sort flaske. Den er bare fantastisk. Ikke klissete og veldig deilig å smøre hele kroppen med.

Finn tidpunkt på dagen hvor du ikke føler deg så dårlig, så kan dere smyge dere ti sengs. Hvis han masserer deg litt nedentil først med glidemiddletet blir det kanskje ikke så ubehagelig. Han kan gjerne smøre seg selv inn også. (eller du kan gjøre det)

Glidemiddel er ikke bare for gamle kjerringer eller de som er spesielt tørre. Prøv, så skjønner du hva jeg snakker om :-)

Skrevet

jeg hadde mye problemer med sex i mitt første svangerskap og det varte faktisk til 1 år etter fødselen. Problemer har jeg nå ogsåm men vi er flinke til å bruke glidemiddels å da går det bra. Men lysten derimot...den skulle jeg gjerne ha gjort noe med, for den er totalt fraværende!

Skrevet

kan ikke si sex frister noe særlig..

syns også synd i sambo,før hadde vi sex ofte men nå er det liksom som om lysten har tørket helt ut.hehe.

men heldigvis skjønner han,så han blir ikke sur av den grunn..noe som er bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...