Gå til innhold

Ordner pappaen med morsdagsgave til dere fra barna???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller andre gaver for den saks skyld??

Ble litt inspirert av tråden om farsdagsgaver jeg da.... Jeg kjøpte ikke noe gave fra min datter til faren.... Han har da heller aldri kjøpt noen morsdagsgave til meg fra datteren.

Lurte på om jeg kanskje skulle kjøpe en liten ting til han til jul, for datteren min skal feire hos han. Men det blir kun for hennes del, for hun syns det er dumt å komme uten gave. Kan hende det blir til at hun får lage noe til han. Jeg synes egentlig at det er familien hans sin oppgave å kjøpe en liten ting fra datteren, men det tenker de altså ikke på.

Hvordan gjør andre det?

Skrevet

Datteren på seks år er veldig opptatt av gaver, så hun får kjøpe noe til farsdagen og til jul og bursdag. Dvs til jul og bursdag lager hun noe, men jeg må jo kjøpe materiale da ;o)

Jeg får faktisk både morsdagsgaver og andre gaver, som oftest blomster (fra Rema). Men hun er så stolt når hun og han står på trappa for å levere dem, at jeg bare smelter :o)

Skrevet

Je får både julegave, bursdagsgave og morsdagsgave.

De to fyste er både fra E, halvbrødrene has og pappaen.

Skrevet

Han gjorde aldri det da vi var sammen, så kan aldri tenke meg han gjør det nå nei. Guttene laget kort til farsdagen, men han gadd ikke komme og hente dem..........så d var bare skuffelse for barna.

Skrevet

aldri fått med han nei, men kjøpte likevel til han denne gangen..synes han har vært flink å stille opp når det gjelder ungene våres..

Skrevet

nei får ikke noe morsdagsgave her... mamman min ordner det sammen lillegutt hehe :)

Skrevet

HAHAHA,ja den var god du! Morsdagsgave ja,det fikk jeg ikke engang når vi var sammen!

Skrevet

Eg laga middag og kjøpte gave til han til farsdagen, og laga kake som han ville ha. Eg fekk ikkje noe anna enn en sms til morsdagen, men det er no slik han er.

Kjøpte også bursdaggave til han, og fekk heller ikkje noenting tilbake, og har julegave klar, men forventer ikkje at han kommer kjøpe noe...

Men, eg kommer til å fortsette med det, for datteren vår sin skyld, så får no en se om det kanksje går opp ett lys for han at det faktisk er hans ansvar å hjelpe ho finne på slikt tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...