Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Han har plutselig begynt å gulpe noe helt forferdelig.. Føler at alt bare kommer opp igjen.., uansett om det er grøt, middag eller mme. Gulper lenge etter hvert måltid. Har alltid vært plaga av litt gulping, men ikke sånn som nå. Har holdt på sånn et par uker.. Prøver å gi litt mindre mat til hvert måltid, men da skriker han etter mer.. Hva gjør jeg? Noen med erfaringer eller råd? Vær så snill Skal på helsestasjonen i slutten av uka, men håper noen kan hjelpe meg før det.. Han får forresten ikke spesielt mye mat, sånn passe tror jeg.. og han er 6,5mnd.
Babykilo Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Kan det være du har gitt ham noe nytt som han ikke tåler? Jeg ville gitt ham mat til han blir mett og så spurt på helsestasjonen. Evt prøve å kutte ut hvis det er noen nye matvarer.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Takk for svar!! Flere som har råd, innspill eller erfaringer å dele??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå