Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Hei. Har nettop begynnt og gi grøt til jenta mi på snart 5 mnd, gir maisgrøt, blander med morsmelk. Ammer først og så gir jeg litt grøt. Skal jeg amme etterpå også, eller skal man gi vann etterpå, tenker på hvis de blir tørste av grøten. Hvordan gjør dere det? Noen som vet om maisgrøt eller risgrøt som kan blandes med vann? Har bare funnet som skal blandes med morsmelk. Takk for svar.
så var vi 4 Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Martin drikker vann til grøten sin. Får først grøt og så mm etterpå hvis han ikke spiser seg mett (enda på øvelses stadiet).
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 I Sverige får man kjøpt både maisgrøt og risgrøt fra Netslè som kan blandes med vann. Veldig kjekt!! Her gjør vi det sånn at hun får grøt i 17.30-18.00tiden. Da får hun litt vann i tutekopp til grøten. Ca 1-1,5 time etterpå får hun mm.
skimre Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 nestle har en ris grøt som kan blandes med vann, har den på Kiwi tror jeg;)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Havregrøt fra nestle fra 4mnd skal blandes med vann.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå