lissin Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Jo, da jeg har forholdt meg ganske tolmodig. Jeg er 8 dager over termin med denne babyen, min første kom 7 dager over termin, og alle har forberedt meg på at nummer to kommer som regel før 1. Som regel ja, men ikke i mitt tilfelle, nå begynner jeg å bli lei, selv om jeg gjør det jeg kan for ikke å bli drittlei, for det er så trasig. flere som går lengre med nummer to enn 1???
JGG&J Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Jepp! Fikk min første 8 dager før termin, går nå på 5. dag over termin med nr 2....Jævla urettferdig!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Åh nei ikke si at jeg må vente ei uke til a hehe... Førstemann kom 9 dager før termin og denne her vet jeg ikke, er 2 dager til termin nå, men har ihvertfall stikkinger da, så noe er nok på gang!
mamma til 2 skjønne Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 j gikk 3 dager over med min første,og i dag er j 3 dager over,så hvis det ikke skjer noe i løpet av et par timer så går j søren meg over med 2 mann j og:(
adelia*termin 18/10* Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 jeg er i samme båt. Gikk 2 dager over termin med nr 1, i dag er jeg 9 dager over med nr 2. syntes dette er veldig uretferdig, hehe. Er utrolig lei av å vente nå altså. jm på føden sa at det kunne ha noe med at det er forskjellig kjønn å gjøre, men ikke vet jeg
lissin Skrevet 13. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2006 ja, jeg må si at jeg synes det var på gensen til gøy å lese at det er flere som synes dette er j.... urettferdig. Hva er det her for noe liksom? Det er kanskje en liten trøst at det nærmer seg enda mere nå.... hm, interessant at det kan ha med forskejllig kjønn å gjøre, i så fall kommer det en gutt nå, som er tregere enn sin søster. Men gutten kan vel ikke noe for at han er treg i så fall:)
Gjest Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 Har gått lengre med de neste ja :-/ nr 1: 3 dager før nr 2: 8 dager over nr 3 : på termindato nr 4 & 5 : 4 dager før ( og det er lenge til å være tvillinger) nr 6 : 15 dager over Og nå er jeg 9. dagen over med nr 7. Så ingen skal få meg til å tro at en føder tidligere når en har født før )
Mor til 3 søte små:) Skrevet 13. november 2006 #8 Skrevet 13. november 2006 Jeg gikk 6dg over med førstemann og forventer nå at nr 2 skal komme før termin. Alle sier jo at andermann kommer før 1.mann så jeg er liksom ikke klar for å gå til termin engang. Forstår kjempegodt at du er lei: Er møkkalei selv og har ennå ei uke til termin. Hvis jeg må gå lenger nå enn med førstemann eksploderer jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå