Gå til innhold

Nei tanta forsvant hun...hva skjer?..er det normalt?? VIL HA MANGE SVAR! Trenger litt trøst...:(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei skjønner deg godt, skuffelsen over at tanta kom hver jæ... måned var vanskelig å bære til tider.. gubben prøvde å trøste, men... han kjenner d ikke sånn på kroppen og tenker ikke på d 24/7..

å skulle d nå være at d ikke gikk denne gangen heller, så gi ikke opp for d. ting har en tendens til å skje når man minst venter d!

Gubben min har slutta å trøsta og han...vurderer nesten å slutte å prøve..føler det mangler en del følelser fra hans side rundt dette med barn....

tja, han hadde kanskje ikke sett d for seg at d skulle ta så lang tid? men klart d kan være tungt å føle seg litt aleina om dette også. de har jo ikke helt samme følelsen for dette som vi jenter har, så forstår d kan være tungt for dem også ja..

nei skjønner du syns dette er litt vanskelig..

sussa... vil ikke være spydig eller slem, men jeg har jo sett alle dine innlegg siste månedene..... du har hatt det tøfft, opplevd mye trist og kjipt..... du virker lei, sint, utslitt osv.... vet jo at du og sambo ikke var prøvere en stund pga av at han ikke ville, og nå prøver dere igjen men du har ingen støtte i han sier du... kanskje du faktisk skulle ta en pause i prøvinga? se om du får stabilere syklus..... få det litt bedre psykisk..... det er jo viktig når man prøver å bli gravid...... og du er jo ung du :)

dette er bare godt ment, og du vet jo best selv hva som er best for deg... var bare en tanke...... det viktigeste er jo at DU har det bra! før du blir gravid. kanskje pleie forholdet ditt til samboer, virker som at dere har det litt tøfft..... kanskje dere får det mye bedre sammen:O)

håper du ikke tar dette som kritikk eller noe negativt for det er det absolutt ikke!

klem!!

Om du hadde lest alt ordentlig så hadde du også sett at jeg faktisk nå hadde tenkt å ta pause........?

Jeg har ingen støtte i at jeg blir like skuffa hver mnd nei...men han gleder seg vilt til den dagen jeg faktisk blir gravid..påstår han....men jeg kan ikke lese tanker........tegnene tilsier at han gleder seg..men det er dette med skuffelsen hver mnd...han virker kald og likegyldig på en måte..men dette kan være en forsvarsmekanisme....han er ikke en kar osm liker å vise mye følelse uansett....

klem

Annonse

Mange menn har jo litt problemer med å kommunisere rundt dette med følelser, så.. Min er ikke mye bedre, han sier ingenting når jeg får TR på besøk, men han prater mye om det å bli pappa, å kjøpe vogn, holde den lille osv. Så han blir nok skuffa han også. Så jeg vet hvor jeg har han... :)

Kanskje samboeren din også blir skuffa, men ikke klarer å si noe??

Jeg er enig med lengter! ...Jeg føler du bare svarer negativt og krasst enten det er dine egne innlegg eller andre sitt. Hvorfor det??? Du har jo ikke spesielt mye erfaring har du det?, du er jo like mye fersking som mange andre her også svarer du ofte bastant og nagativt. Her er vi for å oppmuntre hverandre og være positive!!! Ikke være negative og sure.

Jeg synes det er greit å komme med et klage-innlegg i ny og ne men du har jo ikke kommet med NOE positivt i det siste.... Det er jo selvsagt fordi du ikke har det noe godt nå og det forstår jeg godt. Men dette er også et tegn på at bør ta seg en pause, ja jeg vet du har sagt du skal det allerede men det har du sagt tidligere også ......

HVa er du mener at jeg skal gjøre da???? drite i hva kroppen forteller meg og late som jeg ikke prøver mer???... Nå ble jeg faktisk kjempelei meg..og såra....jeg har hatt en kjempelang pause her på bim....og trengte nå å prate med noen som kan skje kunne forstå meg..så kommer du med dette..

Takk skal du ha....

Nå må du gi deg sussa!

Du skriver selv at du vil ha en pause, og når andre skriver inne og sier at de er enige med deg, så blir du plutselig kjempelei deg?!! Hva er det du vil da? At vi andre skal skrive "neiiii - ikke gi deg, du må stå på å bli gravd nåååå!"???

Sier som jeg alltid har sagt til deg: Besøk en lege og få faglige svar på hva som skjer med kroppen din. Synsing & luring her inne er lite verd i lengden...

Hilsen

Og når har jeg svart bastant og negativt til andre????.... Og jeg er ikke SUR jeg er lei meg..men jeg blir sur over slike tåpelige svar som du kommer med her...LUKK MUNNEN DIN! ......

Og hva om jeg bare vil legge inn klage innlegg? Noe jeg forøvrig ikke har gjort!!! Er det din sak? MÅ du lese innleggene mine?.... Og hva som om jeg ombestemte meg ang pause..kjenner jeg ble forbanna nå

Annonse

JØSSES!!!!!!!!

Hva har skjedd? Var borte i noen få minutter, og plutselig er Sussa blitt den slemme her????? HÆ?

har jeg gått glipp av noe, eller? Hvilke krasse svar? Og lengter som ikke orket å lese alt; det handlet vel mer om at vi allerede hadde "pratet" en stund, ikke om at vi var så krasse... trodde jeg da.

Men nå skjønner jeg virkelig INGENTING!

Ta vare på deg-selv du Susse-jenta! Og dere andre; Unskyld meg, men DRIT Å DRA! Jeg forstår at du er skuffa og lei deg Sussa! Stooor (natta) klem!

ja...vet ikke hva som skjedde jeg...lengter sa noe fornuftig som jeg tok til meg..så kommer anonym og kaster seg på og sier masse slemt????....

Der smalt bomben ja....Selvkritikk kan noen ganger være greit å ta imot!...Jeg gidder ikke svare deg mer for du er så utrolig hissig når du først setter i gang. LÆR DEG Å TA IMOT KRITIKK SOM NOE KONSTRUKTIVT OG BRUK DET!!!

ja jeg mente absolutt ikke å starte en krangel!!!!

sussa spurte om jeg kunne svare henne i denne tråden og det gjorde jeg... men hadde ikke lyst å lese nesten 60 innlegg for det......

Du kom jo ikke med noe kritikk??? Du bruker jo ikke det ordentlige nicket din engang...??

Du hetser meg..og ja d er flere som syns det nå!....

Hva var d som fikk deg til å reager som du gjorde?..

Jeg syns svaret ditt var hardt og jævli.....??

Du kasta deg på lengter sitt svar og vridde det til noe negativt!!!....

Da hadde jeg jo egentlig skjønt det, da!

Prøver meg med en Konklusjon: Vi ønsker alle Sussa lykke til, om ikke den j.. tanta stikker helt eller kommer skikkelig bør Sussa ta kontakt med legekontoret for å teste om hun er gravid (håpe håpe håpe...)

Vi bør alle tenke oss om og støtte hverandre i det som kan være tøffe dager i hverdagen og noen har mer av de tøffe enn andre!

(Ps. konstruktiv kritikk kan formuleres på Mange måter, og trenger ikke store bokstaver for å forstås?)

Sender Sussa mange gode klemmer!! Men nå er det natt for arbeidsdagen begynner (alt for) tidlig i morgen!

Jeg er bare så drittlei av at folk som egentlig ikke bryr seg, slenger ut svar de selv MÅ skjønne at er sårende i slike situasjoner.

Om man ikke bryr seg, og ikke har noe positivt å komme med, så kan man jo heller bare holde kjeft.

Dropp å lese innleggene og svare. Blir mye bedre for alle her inne.

Kjenner jeg blir skikkelig lei meg på sussa sine vegne. Vi vet hvor mye hun har slitt, og vi som bryr oss om henne holder denne tråden levende. Vi er her for HENNE, fordi VI VIL det.

Snakker med henne på msn nå, og hun blir helt satt ut av sånne svar.

Hun kjemper og kjemper for å komme seg ovenpå, og finne noen lyspunkter å holde i, og disse kommenaterene som kommer fra visse medlemmer her inne (ikke første gang dette nei) rakner det hun har klart å legge opp av litt ekstra energi og glede.

Hun var på vei til å smile litt igjen, og se lysere på ting.

Kan dere ikke forstå at dette er noe hun sliter med? Det er nesten så det grenser til mobbing. Skikkelig atalt og ufølsomt av dere å holde på sånn!!!!

HOLD DERE UNNA HVIS DERE IKKE BRYR DERE!!

det er bare å styre unna trådene hennes. Hun trenger faktisk ikke ekstra hjelp til å føle det kjipt for tiden. Alt rundt henne sørger for det!!

Bryr meg om deg sussa, og jeg veit hvor en fin og kjempeherlig jente du er. Prøv å ikke bry deg om dette. Vi er mange som føler med deg, og bryr oss. Ta heller til deg de positive innleggene, og forsøk å overse det andre, selv om det er kjempevanskelig.

Kjempemega kosemoseoverdose klem fra Linda

åååååå....blir så lei noen ganger altså.....

virkelig en ting jeg ikke fatter...

om dere synes at sussa er så negativ...grinete eller hva det nå enn måtte være...hvorfor svarer dere henne da....

faen så dårlig stemning det må bli bestandig....

Å ja vi skal tåle litt kritikk noen ganger...for vi kan ikke forvente at alt bare er gulle gulle gulle...men jeg synes uansett at sussa har fått mye slengt mot seg nå....

Takk snille jenter..

Jeg syns ikke jeg overreagerte på anonym nå.....finnes grenser for hvor nødvendig det er å slenge dritt.....

Jeg ble faktisk kjempelei meg som Linda sier....tåler ingenting om dagen..men syns ikke det er noe grunn til at jeg skal holde meg bort i fra bim...for akkurat nå trenger jeg støtte......

Og som jeg og har sagt tidligere så er vi ikke prøvere i riktig forstand lenger..jeg skal ikke starte på prevansjon igjen..og blir jeg gravid så blir jeg d....d er jo bare bra..men jeg kan ikke fokusere på det lenger...har mer enn nok med andre ting...

Og om noen syns jeg er bastant og negativ og frekk og bedrevitende i mine svar så BEKLAGER JEG VIRKELIG! ......

Jeg svarer ALDRI at jeg er sikker på noe som helst..og jeg er aldri negativ..med mindre andre gir meg inn først...så er d sagt....

Klem til alle som bryr seg.....takk for at dere finnes i min vanskelige stund....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...