Gå til innhold

Da har vi satt inn 2 spirer :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk satt inn 2 spirer som var 6 delt. Det tredje var bare 5 delt - men de skulle se det an til i dag om de skulle fryse det. Blir kjempe spennende dette!

Håper inderlig at ett fester seg i alle fall.. Har fått sykemelding, og skal bare være hjemme og kose meg denne uken - og gjøre siste forberedelser til bryllupet som står om 11 dager :-) Bord kort, lage tale... (oj..kvir meg litt til det :-))

Skal teste på bryllupsdagen.. men tror jeg venter.. :-)

Lykke til til dere alle :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du går spennende dager i møte :)

Til lykke med rugingen og med det kommende bryllupet...C";)

Skrevet

å så spennende!!!!!

Ønsker deg lykke til- med babylaging og bryllup!! Spennende tider du har foran deg!!

Kos deg masse!

Stor klem.

Skrevet

jeg krysser fingre og tær for dere!!!

Håper du får en positiv test!!

Skrevet

Åh spennende.. jeg krysser alt jeg har...

Skrevet

Så snill dere er!

Tusen takk!

Er det ikke litt artig egentlig - at mange som har begynt her på sidene - og blitt gravid - kommer tilbake om det blir komplikasjoner f.eks... Hvorfor? Jo - for trøst! For di dere er fiiiine jenter med masse medfølelse!! Dere ønsker alle allt godt - selv om dere opplever vonde dager selv.

Jeg har vært her selv nå i 6 mnd - og jeg synes det er godt å være her... i gode og onde dager :-)

TAkk alle sammen!!

Skrevet

Åh, så flott!!

Kos deg med både ruging og bryllupsforberedelser. Masse masse lykke til med begge deler!

Skrevet

Gratulerer som ruger. Håper alt går bra med både bryllup og testing.

Lykke til.

Skrevet

Hi hi . Vi giftet oss også midt oppi prøverørsforsøket. Det ble ikke egginnsetting som jeg sa i forrige meldingsutveksling, men vi er optimister og bryllupet var utrolig koselig :) Lykke til med alt!

Skrevet

Hei!

Gratulerer m 2 spirer:o)

Ønsker deg all lykke m babyer og bryllup!!! Tenk å skulle teste på bryllupsdagen da... Tror faktisk jeg hadde testet dagen før.... jeg vet ikke. Ikke lett det der. Er vel greit å ta det som det kommer, så ser du når det nærmer seg, om hva du vil gjøre!!!!!!!!!!!!!!!!! Så spennende!!!!!! Kjenner det kribler i magen min:o)

Klem

Skrevet

Hei! Gratulerer med spiren i magen! Spennende framover nå ja! Åsså 2 spirer da!! Jøye meg!! Åsså skal du gifte deg og!! :D:D:D Dette må jo bli bra!!

Skrevet

Gratulerer med 2 fine spirer!! Det blir litt av en bryllupsgave :o)

Lykke til med det hele!

klemmer fra

Skrevet

Ønsker deg lykke til med spirene i magen og kos dere på bryllupsdagen..

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...