UngVoksen-over termin Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Fikk satt inn 2 spirer som var 6 delt. Det tredje var bare 5 delt - men de skulle se det an til i dag om de skulle fryse det. Blir kjempe spennende dette! Håper inderlig at ett fester seg i alle fall.. Har fått sykemelding, og skal bare være hjemme og kose meg denne uken - og gjøre siste forberedelser til bryllupet som står om 11 dager :-) Bord kort, lage tale... (oj..kvir meg litt til det :-)) Skal teste på bryllupsdagen.. men tror jeg venter.. :-) Lykke til til dere alle :-)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Du går spennende dager i møte Til lykke med rugingen og med det kommende bryllupet...C";)
MaliMali- Lykkelig 2barnsmamma Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 å så spennende!!!!! Ønsker deg lykke til- med babylaging og bryllup!! Spennende tider du har foran deg!! Kos deg masse! Stor klem.
Gøril og Jesper :) Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 jeg krysser fingre og tær for dere!!! Håper du får en positiv test!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Åh spennende.. jeg krysser alt jeg har...
UngVoksen-over termin Skrevet 13. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 13. november 2006 Så snill dere er! Tusen takk! Er det ikke litt artig egentlig - at mange som har begynt her på sidene - og blitt gravid - kommer tilbake om det blir komplikasjoner f.eks... Hvorfor? Jo - for trøst! For di dere er fiiiine jenter med masse medfølelse!! Dere ønsker alle allt godt - selv om dere opplever vonde dager selv. Jeg har vært her selv nå i 6 mnd - og jeg synes det er godt å være her... i gode og onde dager :-) TAkk alle sammen!!
Jaac Skrevet 13. november 2006 #8 Skrevet 13. november 2006 Åh, så flott!! Kos deg med både ruging og bryllupsforberedelser. Masse masse lykke til med begge deler!
Ann-ch. Skrevet 13. november 2006 #9 Skrevet 13. november 2006 Gratulerer som ruger. Håper alt går bra med både bryllup og testing. Lykke til.
måneskinnsjenta Skrevet 13. november 2006 #10 Skrevet 13. november 2006 Hi hi . Vi giftet oss også midt oppi prøverørsforsøket. Det ble ikke egginnsetting som jeg sa i forrige meldingsutveksling, men vi er optimister og bryllupet var utrolig koselig Lykke til med alt!
Brumm Skrevet 13. november 2006 #11 Skrevet 13. november 2006 Hei! Gratulerer m 2 spirer:o) Ønsker deg all lykke m babyer og bryllup!!! Tenk å skulle teste på bryllupsdagen da... Tror faktisk jeg hadde testet dagen før.... jeg vet ikke. Ikke lett det der. Er vel greit å ta det som det kommer, så ser du når det nærmer seg, om hva du vil gjøre!!!!!!!!!!!!!!!!! Så spennende!!!!!! Kjenner det kribler i magen min:o) Klem
Phoenix1 Skrevet 13. november 2006 #12 Skrevet 13. november 2006 Hei! Gratulerer med spiren i magen! Spennende framover nå ja! Åsså 2 spirer da!! Jøye meg!! Åsså skal du gifte deg og!! :D:D Dette må jo bli bra!!
Snooopi Skrevet 14. november 2006 #13 Skrevet 14. november 2006 Gratulerer med 2 fine spirer!! Det blir litt av en bryllupsgave ) Lykke til med det hele! klemmer fra
*sommer* Skrevet 14. november 2006 #14 Skrevet 14. november 2006 Ønsker deg lykke til med spirene i magen og kos dere på bryllupsdagen.. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå