Tjatjo Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Heldigvis var det kneet og håndleddet som tok støyten. Var helt skjelven etterpå. Er livredd for at jeg skal klare å rote til noe nå så nære terminen. Tilfeldigvis skulle jeg til legen etterpå, så jeg fikk henne til å høre etter hjertelydene....bare slik i tilfelle.... Huff, nå tør jeg i allefall ikke bevege meg ute alene lenger. Det snør her i dag, så man ser liksom ikke noe til isen som ligger under.
Gjest leelu23 FØDEKLAR Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 VÆR forsiktig... :/ uff, jeg vet åssen det er! Jeg var på besøk hos vennina mi en dag det regnet fælt- så skulle vi over å se nabohuset som de holdt på å pusse opp.. på veien ned igjen sklei jeg i en tre-trapp og holdt på å lande rett på magen..Jeg klarte å holde meg på bena pga. en trekvist!! Jeg gråt i flere timer etter jeg var kommet hjem.. tenk hvis tenkte jeg.. grusom opplevelse. Nei jeg holder meg innendørs inntil jeg har født jeg nå
Tjatjo Skrevet 13. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2006 Tror jeg får holde meg inne jeg også. Hadde lyst til å grine jeg også når jeg falt...var liksom prikken over i'en. En gammel dame hjalp meg opp. Er i tillegg tung og lei nå og ønsker at noe skal skje snart. Sover ingenting om natta heller, så konsentrasjonen min er ikke helt grei om dagen... =0) Typisk at man skal falle, når man absolutt ikke burde......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå