Gå til innhold

Etter 2 uker på Reductil:-))


KariMari

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sorry, trykket på feil knapp......blei ikke ferdig....

 

Vekt denne mandagen: 76,5 kg

 

Sultfølelsen er fortsatt dempet, søtsuget er borte, så pillene fungerer veldig bra fremdeles. Har også mer energi til overs.

 

Vil gjerne høre fra noen av dere andre som begynte på pillene omtrent samtidig som meg:-) Hvordan går det med dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå så spennende!! jeg ska starte på dem i morgen! endelig fikk jeg dem i posten.. merker du noe forskjell på klærne nå da? bestilte bare 28 tabeletter jeg, 15 ml. hvor mye bestillte du ? håper det fugerer like bra¨på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bestilte du fra? Og hvor lang tid har det tatt? Er jo havnet på dopinglista nå og kvier meg for å spørre legen.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte dem på eu-rx.com. Ja, de er kommet på dopinglista nå, så det er rimelig usikkert å bestille dem via utlandet. Kjipt å miste pengene og til og med ikke få pillene, så jeg tror jeg hadde satset mest på legen hvis du oppfyller kravene. Jeg var just i grenseland, men legen min ville ikke gi meg dem.

 

Men de funker suverent for meg:-) Kjenner det på klærne også, ja, og det er en deilig følelse!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bestilte fra lillepille.com. og jeg fikk dem i dag! de var til og me inne hos tollerene! hehe trodde løpet var kjørt men i dag henta jeg dem på postkontore. motte fortolle 200 kr da men! dritt i.. funker de så karimari sier er de verd det !!! starter i morgen.. så legger jeg inn startvekt osv. veier meg hver tirsdag! skal holde dere oppdaterte for de som lurer på om det funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått fra legen min, ikke noe problem det, og mye lettere enn å bestille fra utlandet.

Jeg bare sa til han at jeg kunne tenkt meg å prøve reductil- og vips så hadde jeg en resept! Fikk først 2 mnd med 10mg, sist jeg var der, sa jeg til han at jeg kunne tenke meg å prøve 15mg. Det var heller ingen problem så lenge jeg ikke hadde reagert negativt på 10mg-tabl

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva har dere betalt for disse på nettet??? hos lege koster der jo ca 700 kr , er det mye forskjell eller,lurer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...