Gå til innhold

hihi..vi har ikke penger til julegaver :)

Anbefalte innlegg

jeg og samboer er HELT i minus på kontoene våre.

å vi skal liksom begynne med julegavene nå.....vi har kjøpt til ungene,det gjorde vi for 1 mnd siden.

men nå begynner det å se sort ut for resten av familien.

så jeg har sagt til samboern min at i år så blir det hjemmelaget julegaver.

perlekjede til bestemødrene,hjemmelaget fuglebrett til svigerfar,hjemmelaget pepperkake til vår "evig slankende" svigerinne.

selv malte glass og fat(som vi har i overskudd).

figurer av trolldeig.

å jeg tenkte at HELE familien skulle være med på det.

meg,samboer og vår datter på 3 år.

har dere forslag til flere hjemmelagde (gratis) gaver?

kan tenkte meg at vi blir "lite" populær på julaften...hehehe.....

men det er jo tanken som teller? ikke sant?......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7067170-hihivi-har-ikke-penger-til-julegaver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

E jo mye hjemmelaga julepynt som går ann å lag.. har dåkker en ok skriver kan dåkker jo skriv ut bilda a jenta dåkkers og babisn og sett inn i ei billig ramme...

Da kan du jo også lag kalender med bilda av familien...

Da vi va små laga vi juletrepynt av trolldeig...Vi trøkkt ut med pepperkakeforma og mala dem etter på :D

Også kan dåkker jo gje tjenesta etc. gavekort på hjemmelaga middag... eller kafebesøk etc.

skjønner godt hvrodan du har det..

er ganske blakk for tiden selv. og det lille vi har må vi spare til gutten kommer..

Svigermor kom med et ønske om bilde av meg og samboer, så i år får muligens hele familien et bilde av oss..(men må innrømme at jeg har utsatt den planen foreløbigt og håper på at gutten kommer før jul så vi kan ramme han inn og gi det bort istedenfor oss. er ikke så veldig fotogen av meg, spesielt ikke med en gigantisk mage).

Ellers har jeg tidlegere malt på glass som gave. og søsteren min kjøpte kalendere på nille som er kun et blankt ark istedefor bilde på, og fått barna hennes til å tegne der...(vist du skjønte hva jeg mente da)

Annonse

du kan lage ramme til bilde va babyen oxo..

vi venter på des lønna her i gården og håper den strekker til...andre spm er hvordan vi (jeg) da skal komme meg i butikken etter lønning........... regner med å bestille på nett kanksje, men liker ikke betale porto for ting i tillegg til å betale for varen..får se..vi vurderer bilde greia oxo..

lykke til!

Hjemmelagde julegaver er jo bare topp å få det:) Jeg er elendig på å bake så hadde jeg fått julekaker hadde nå jeg blitt kjempegla:)

Ellers er jo gavekort på tjenester kjempeherlig, på en husvask eller barnevakt eller no:)

Faren til sambo kom "i skade" for å si at han ønsket seg noe hjemmelaget til jul for noen år siden. Til jul fikk han en dorullnisse av sin 25 år gamle sønn : )

Han syntes det var kjempekoselig og satte den på pulten sin på jobben : D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...