Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 er det et bra blad?? lurer på om jeg skal abonere på det sjø...
#Aurora har tre gutter# Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Jeg bruker og kjøpe meg bladet gravid.Synes det står mye greit i det.Mye nyttig og vite.
Gjest Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Et bra blad ja - som kommer ut alt for sjeldent. Jeg kjøper det i butikken.
milva76 Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 abonnerer på det og er veldig fornøyd. det burde kommet ut oftere
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 jeg leser det og liker mye av det..kjøper i butikken..
høygravid Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Hei. Jeg abbonerer. Bra blad, står jo om akkurat det vi interesserer oss for for tiden.
currrly Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 Jeg har nettopp begynt å abonere på det.. Veldi bra blad
Økologisk_knekkebrød Skrevet 13. november 2006 #9 Skrevet 13. november 2006 Har kjøpt en utgave av det, men kommer nok ikke til å abonnere.
jippii Skrevet 13. november 2006 #10 Skrevet 13. november 2006 Synes det er et veldig nyttig blad ja. Har kjøpt det hver gang det har kommet ut siden jeg fant ut at jeg var gravid. Skulle egentlig begynne å abonere på det nå, men oppdaget at det kommer bare ut et til før jeg forhåpentligvis har født, så da ble vitsen liksom borte. Bladet kommer ut ca hver 2.måned, neste gang er først på januar. Lønner seg å abononere på bladet hvis man synes det er et bra blad, og uansett kjøper det.
Victorials Skrevet 13. november 2006 #11 Skrevet 13. november 2006 Jeg leser det, og synes det er et veldig interessant og ikke minst aktuelt blad.. Har ikke abonert på det, har liksom ikke helt tårt å stole på at alt skal gå bra, og nå er det såpass liten tid igjen til termin at det ikke er så mye vits... Men anbefaler det om du har 3-4mnd+ igjen.. (Siden det kommer såpass sjeldent)
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #12 Skrevet 13. november 2006 Jeg har kjøpt de tre som har kommet ut mens jeg har vært gravid. Bra blad, men du bør jo vurdere det i forhold til hvor langt du er på vei, siden det kommer ut annen hver måned. Kjedelig å få gravidblad etter man har født!
Blåbærlyng Skrevet 13. november 2006 #13 Skrevet 13. november 2006 Jeg er ikke så imponert jeg...står nesten det samme i hvert blad. Kikket i Foreldre og barn på helsestasjonen og fikk mer lyst til å abonnere på det. Men hver sin smak altså...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå