Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Han er 7 måneder. De siste dagene har han bare grenet når jeg legger ham i senga på dagen. Han begynner å gråte bare han ser rommet og senga. Jeg ser at han er så trett, men han sovner ikke. Bare gråter...Han har grenet i over 1 time nå...(vi har hatt han opp i mellomtiden) Jeg har forsøkt å synge til ham, stryke ham på kinnet, målet temperaturen....ingenting nytter...Han har litt snue i nesa.... Så rart for han sovner så greit på kvelden.....
Mammatiltojenter*V&J Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 har du prøvd å få han til å sove i vognen ute ? Går vel greit så lenge han ikke har feber. Vår jente nekter å sove i sengen om dagen, hun trives best i vognen, så jeg har foreløpig gitt opp å få henne til å sove der på dagtid. Om kvelden derimot legger hun seg fint til å sove i sengen sin. Hun er 5 1/2 mnd
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Det er ikke så lett når de blir overtrøtte..... Men hvis han føler seg litt småsyk er det kanskje ikke så rart. Da er det ofte vanskelig for dem å finne roen. Hvis han vanligvis roer seg i vogna, kan du ikke prøve å gå en tur med han. Kanskje frisk luft og vugging hjelper?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 takk for svar....Han har alltid sovet best i sengen sin. Sovner i vogna også, men aldri lenge. Det endte opp med at han sovnet av utmattelse i 13 tiden, og sov i 1 times tid
Lindaes Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Hei! Min gutt er 9 mnd og helt likedan.Sovner greit på natta,men ikke dagen.Bruker av og til 1 1/2 time på å få han til å sovne.Tror det rett og slett er fordi de har lyst til å være våkne og se alt,og derfor ikke klarer sovne.Jeg lar ofte min sønn enten sitte i sin egen seng og sutre litt,inntil han da sovner av seg selv.Eller så lar æ han krabbe og sutre litt i vår seng(mens jeg er der)og da krabber han,og legger hodet ned,krabber,sutrer,legger hodet ned,og tilslutt bare sovner han.Vet ikke om det hjalp noe=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå