Gå til innhold

Skuffa etter UL i dag :o(

Anbefalte innlegg

Skulle ha den obl UL idag, er 17+3. Men legen hadde gitt meg for tidlig UL. Etter tidligere målinger har jeg vært 1 uke kortere enn mens-termin og i dag viste det seg at jeg var enda kortere. Beregnet til ca 15+4 i dag. Fikk ny time 4.desember.....

Alt han fikk sjekka i dag så bra ut, heldigvis, men det var for tidlig å se kjønnet, og for tidlig å gi meg ny termindato. Dumme legen..... :-(

Er selvfølgelig glad for at alt så bra ut. Hjertet slo og den beveget seg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7067011-skuffa-etter-ul-i-dag-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt enig her.. Jeg hadde "egentlig" termin 16. april, men etter ultralyden i dag ble jeg flyttet helt til 4. mai. Det er lenge det, føler jo at jeg allerede har vært gravid i en hel "evighet". Han var ikke helt sikker på kjønnet, men trodde det var ei jente, men det skulle jeg ikke ta for god fisk... Fikk ny ultralyd time 5. desember.. Så nå må jeg flytte til mai klubben!

Uæææææ, jeg skal på ul imorgen og får litt små-angst nå. Uff, det må være kjedelig å bli satt sååååå langt tilbake.

Om det er en trøst så skjedde det samme med en kollega av meg. Men hun fødte fire uker før den nye terminen og riktig iforhold til den første og i forhold til hennes egne beregninger. Og junior var helt perfekt. Ingen antydning til prematur. Får håpe det skjer med dere også.

Annonse

Jeg testa positivt to dager etter at mensen uteble, så jeg synes det er litt rart at jeg ble satt tilbake nesten 3 uker. Testen var sterkt positiv, så det var ingen tvil.. Men har hørt at ulike kropper trenger ulik tid på å "skjønne" at de er gravide. Men rart alikevel... Får i hvert fall se nurket en gang til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...