Gå til innhold

Noen prøvere fra Bergen her?? :)

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om jeg kan kalle meg prøver men.. Vi er i en "skjer det så skjer det" situasjon, etter at vi mistet vår lille i 14. uke. (MA) Den var ikke planlagt, så vi har ikke planer om å planlegge denne gangen heller.. :)

Har lyst å bli kjent med andre "prøvere" fra Bergen da.. Alltid kjekt å bli kjent med nye.

Selv studerer jeg, (selv om studiet ikke har gått bra dette semesteret av naturlige grunner) og jobber deltid utenom studiene. Jeg er 26 år og bor i sentrum. :)

Håper på MASSE tilbakemeldinger!! :-D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7066993-noen-pr%C3%B8vere-fra-bergen-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hallaisn!!! er fra askøy jeg.

Er 20 år, og samboer er 23.

Har aldri vært gravid før, men tenker endel på det nå, og håper det klaffer snart.;)

Lykke til da, håper du koser deg her inne på BliGravid.

jeg syntes det hvertfall er et veldig godt sted å ha hvis man lurer på noe.

Alltid svar å få.

Hei, jeg er 25 år og bor i sentrum :o)

Jeg er prøver og har vært det siden mars, så nå begynner jeg å bli utolmodig.

Forresten, Kristy er kjempeflink til å dra i gang treff for prøverne i Bergen. Kanskje det hadde vært noe for deg?

Hei!

Jeg bor også i Bergen, men er ikke prøver..... venter på at min kjære skal bli klar! Har vært med på Bergenstreffene, men nå er det slutt på de. Det var aldri noen nye som rekrutterte seg. Men om dere setter i gang et treff kan jeg nok å med meg Kirsty!

Jeg er 25, min bedre halvdel er straks 27. Jobber begge to.

Hva driver dere andre med?

Heisann!

Jeg bor i bergen :-) Og er prøver ja, skal søke assistert befruktning faktisk... Vi har hatt treff annenhver uke siden mars, men nå har det stoppet opp for de alle er gravide, untatt Ine og meg... og derfor har treffene sluttet. Men er der interesse kan vi jo dra de igang igjen...

Annonse

Jeg er også fra Bergen, men litt eldre enn dere....33:) Jeg er i 24. pp og 12. pp siden SA......har en nydelig datter på 2 og et halvt fra før, så vi er velsignet sånn, men vi ønsker oss så inderlig en til.......Jeg har sluttet å teste.......men uteblir tanta går jeg selvsagt til innkjøp igjen:) Kjekt å se at vi flere fra Bergen her!

Hei igjen jenter!! :)

Så kjekt at det var så god respons.. Nå ble jeg glad! :)

Jeg hadde syns at treff var en glimrende idè. Er veldig sosial av meg! ;)

Er det flere som kunne tenke seg det?

Og til jentene med negative tester, jeg testet negativt i en måned selv om jeg var gravid, måtte påvises på blodprøve hos meg.. ;)

Annonse

Hei igjen.. :)

Min historie fikk ikke så godt utfall da. Jeg hadde MA i 14. uke.

Men det begynte sånn at mensen uteble, men det relaterte jeg til stress, hadde mye på meg med skole, jobb og oppussing av leilighet. Utenom det så våknet jeg hver natt kl 4 av at jeg var sulten, så spiste jeg et eple og sovnet igjen etterhvert. Var litt slitsomt i lengden kan man si.. ;) Og så fikk jeg ikke vonde pupper før ca 8. uke. Hadde hatt vonde brystvorter, men det har jeg alltid rundt mens-tiden og rundt eggløsning. Men ellers ingen symptomer..

Skjønner jo nå at jeg burde skjønt det før, men etter 4 negative tester så ville jeg liksom ike tro det, siden de skal være så sikker. Så stå på, det ordner seg vettu. Jeg har i hvertfall bestemt meg for å ikke stole på hjemmetestene!!

Lykke til du!! Det ordner seg for snille piker!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...