Gå til innhold

ang Beatek- og litt Kimby

Anbefalte innlegg

Har egentlig irritert meg over det en stund nå.. men ikke sagt noe.. men i dag er jeg ganske irritabel så da får det komme,,,

Jeg syns dette var en fin og koselig side.. syns det var litt spennende å lese de som ble spådd og slikt....

Men jeg irriterer meg over at de dytter opp innleggene sine og reklamerer for "tjenestene" sine HELE tiden, gjerne flere ganger om dagen. Dette gjelder spes Beatek-t. Har bare sett det et par ganger fra Kimby.

Det ender med at jeg "snur i døra" når jeg ser at innleggene til beatek-t er dyttet opp igjen av henne selv.....

Hehe.. ofr å være helt kverrulant så er det faktisk ikek lov å reklamere for ting på sidene her.. man skal faktisk betale for spalteplass til høyre på siden;)

Det var det jeg mente da.. sikkert MANGE som er uenige i meg;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7066984-ang-beatek-og-litt-kimby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:)

eg e faktisk litt uenig med deg:)))))))))))))))))))

de gjør en kjempefin jobb for å hjelpe de andre her,både kimby med spåing og beatek-t med reikisendingene sine,så det kan vel ikke gjøre noe om de er her?????

men,man kan ikke alltid gjøre alle til lags heller da....;)

klem:))))

Da må jeg få si at det værste jeg ser er slike som tilføyer negativ energi her inne som du gjør nå.....så hvorfor gidde og bry seg med det..er vel bare og slå av maskina og gå eller overse det??

Dessuten så tar de betalt av oss som vil ha hjelp så jeg ser på dette bare som positivt :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...