Mamma til 2 jenter..... Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Når min første datter ble født hadde vi kjøpt en Emmaljunga Duo Edge, Adriana er født i Desember så det var plass til henne og skinnposen hele vinteren.. Men hun ble veldig lang så jeg hadde tenkt til å ta i bruk sittedelen men valgte og selge den og kjøpte en Quinny 3XL Freestyle og har vært fornøyd, men nå når hun trenger å ha på seg litt mer klær når vi er ute og at jeg har satt inn Fleeceposen så blir det dårlig plass til lange jenta mi. Hun er forresten 11 mnd.. Og nå skal vi ha nr 2, i Mai tror vi, vet mer etter UL:) Og da må jeg ha ny dypvogn da, så jeg trenger noen tips denne skal jo holde i sommer og ha plass til ungen i vinter når skinnposen kommer på plass..
Larviksjenta. nr4? Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 da hadde jeg gått for basson, emmaljunga eller simo sine bagvogner.. de er nok de største på markedet..
mammaentiltrulte Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 har kjøpt bagvognen til teutonia den er kjempe god. og lett å trille med prestige understellet
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Simovognene er store og tunge, men de er iallefall lange nok til at ungen kan ligge oppi der en stund! Ville gått for den. Eller bestilt en bagvogn fra danmark, de har jo mellom 90 og 97 cm i liggelengde. Om du trenger ny vogn til eldstejenta di vil jeg anbefale enten phil&ted e3, som du også kan kjøpe ekstra sete og bag til så den kan brukes som søskenvogn også. Eller oth urban jungle. Begge to er kun forovervendt men de er laaaaange i ryggen og har god plass i sittedelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå