Gå til innhold

Hvordan går det Ulvepus??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja lura også på kor det går... du skjønna vel at etter en sånn kveld som i går... så bærre "MÅ" du stå tidli opp å oppdater oss ;D Søv kan du jo gjør en anna gang... hihi...

Neida du må nu bærre sov å kos dæ du... men vi hold likavel på å dø av nysgjerrihet.. eller som farfarn min pleid å sei... det e ikke det at æ e så nysgjerri, æ sku nu bærre lika å vet ;D

Klem

GOD MORGEN!!!

ja, NÅ har jeg stått opp!

har en veldig snill mann, som har latt meg sove!!

sov utrolig dårlig i natt, var oppe flere ganger... tankene svirra i hue på meg.. det er ikke lett å få sove da!!

men ellers, så er alt bra med meg!!

skal dusje og vaske håret nå, så får jeg vel få i meg litt mat. kroppen er "rar", men har ikke vondt :)

det rant nedover beina på meg nå, som jeg sto opp, men tror ikke det var fostervann, da hadde det sikkert kommet mer?? (detaljer, detaljer)

det samme skjedde tidligere i natt, 0600....

føler meg skikkelig sliten.. det er jo bare kjemperart!! jeg har jo fått sove litt!

katta mi er arr også.. han vil ikke gå fra meg et sekund, så noe er på gang, men hvor lang tid tar det , liksom??

snakkes etterpå! må i dusjen...

klem!!!!

Kata??? hihi! Kor bra at alt står bra tel med dæ... bi spennanesn å hør katti lille babisn din har tenkt sæ ut....

Kan det vær at du læk litt fostervann bærre???

Ikke veit æ... men ka me å snakk med fødn?

Stoooor klem

Annonse

sånn går det når man skal skrive fort... da mister man noen konsonanter i ny og ne.. hehe ...katta...rar..

jeg er jo bare sååå sta, at jeg ringer dem ikke ennå.. ser det an litt til, men sååå!!! *mm!! DA ringer jeg!!*

nå har jeg dusja, og vaska hår og tatt helbarbering, just in case, liksom.. åssen resultatet ble, er det ingen som vet ennå.. hihi

jeg gjorde mitt beste!! hehe

nå må jeg få i meg litt mat, og få litt fyr i peisen... (begynner å få teken nå)

jeg blir nesten rørt over hvor mange som bryr seg om meg her inne, jeg!! er det litt hormoner inni bildet også, mon tro??

stooor klem!!

jollemor......hehemente fjollemor hihihi....helbarbering!!! ikke nok med at du skal skvise ut noe på str m en kålrabi snart, men du skal oxo risikere omskjæring på toppen av det hele...hm......du er gal..(men jeg må få typen til å trimme meg litt snart, blir gal av hårene...føles som de er 1m lange..yamyamyam)

og - føden setter nok pris på å få vite at du kanskje kommer neste 24 timene...bare en ide stajenta ;) og det var ikke fostervann som rant...?

Vi er da en såpass sammenspleiset gjeng, så da skulle det bare mangle at man ikke skulle bry seg når det skjer noe.

Ville bare si at hvis hodet er festet, så vil det gjerne bli litt småpipling av fostervann. Det vanligste etter vannavgang er å settes i gang etter 18-24 timer hvis det ikke skjer noe av seg selv. Er en helt enkelt test de tar på sykehuset for å sjekke om du lekker eller vannet er gått (bare en bomullspinne oppi der i 1. minutt), for å være på den sikre siden. Man kan aldri være for sikker heller.

slapp helt av nala!!

gå i dusjen, du!! det rekker du!! ;)))

hehe

nå skal gubben til naboen og male, og blir borte i ca 2 timer.. det er NÅ det blir spennende!!

kraftige kynnere, tror ikke det er rier\veer...

kommer ikke med jevne mellomrom, så det kan fort ta enda litt tid!!

skal nok ringe litt sånn etterhvert...

kanskje jeg er i litt fornektelse, men vet jo av erfaring (fra andre), at det kan ta laaang tid!

klem!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...