Gå til innhold

Legen min er så grinete for tida...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sist jeg var hos legen virket hun sur og irritert når vi spurte om forskjellige ting, så både jeg og samboer var enig om at hun måtte ha hatt en dårlig dag.

Jeg gikk innom legekontoret i dag for å spørre om en ting, og fikk da beskjed om å ringe legen i telefontiden. Jeg gjorde som jeg ble bedt om, men da jeg snakket med legen fikk jeg beskjed om at sånne ting brukte man ikke telefontiden til, og at jeg skulle satt opp en time i stedet. Hvordan kan jeg vite det når jeg fikk beskjed om å ringe????

Det bobler over av hormoner hos meg for tiden, så jeg sto med tårer i øynene etter å ha fått den skyllebøtten fra legen.

Det er jo ikke sånn det skal være...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bytt lege! Dette kan du lett gjøre over nettet. Jeg hadde nok sendt et klagebrev personlig til legen også. Fortel hvordan du opplevde å være pasienten hennes. Det skal faktisk være god service på legekontorene også.

Skrevet

Hun har alltid vært veldig grei og forståelsesfull før. Det er bare de to siste gangene det har vært litt ubehagelig.

Jeg kommer til å ta de fleste svangerskapskontrollene hos jordmor, så da er det ikke så farlig, men jeg kommer til å bytte hvis det ikke bedrer seg.

Skrevet

Ja, usj; bytt lege, dersom det finnes andre ledige leger tilgjengelig.

Er du til jordmor? Da kan du kanskje bruke henne i stedet? Dersom dette handlet om svangerskapsrelaterte ting da :o)

Skrevet

Jøss så ukoslig hun er!!!!

Hva med og gå resten av svangerskapet hos jordmor?

Eller vurder og bytte lege!

Du kan jo si det til henne hva du mener og føler det er ikke din skyld at hun er stresset og har en eller flere dårlige dager!!!!

Skrevet

Hehe! Legen din er ikke gravid og full av hormoner selv???? ;) Så sant hun ikke er en gammel tante da! ;)

Fortsetter hun med høyt inntak av "hoggormsaft" (les: dårlig humør), så bytter du bare fastlege, det kan man gjøre enkelt over nett og man kan bytte 2 ganger i året!

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...