Jeg å min lille gullkomp Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Nå blir jeg gal.. neida!!! Men probleme er at min lille gutt har fått to tenner... han er 6 mnd. men det som er.. han vil ikke ta flaske.. han vil ikke ha tutt kopp... men han vil drikke fra VANLIG glass... føler da at han ikke får i seg nok drikke... jeg tenkte jeg skulle slutte å amme.. men jeg føler det blir vansklelig siden han bare vil drikke fra glass... Han biter sånn, å da får jo jeg vondt i puppen... noen som har noe råd???
Holmehippie Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Du vil vel kanskje prøve å fortsette å amme litt til? I så fall er det viktig å lære gutten at det er forbudt å bite mamma.Når jeg har blitt bitt, har jeg knepet barnet i kinnet og tatt bort puppen, samtidig som jeg sier "nei". vær litt bestemt, og etter et par ganget skjønnet babyen at det kanskje ikke er så lurt å bite i puppen...
Holmehippie Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Dersom du vil gi han fra flaske, må du kanskje "tvinge" han den første gangen han skal drikke flaske. Min gutt på 9 mnd nå, har jeg sluttet å amme. Han tok ikke flaske, men jeg holdt han fast og putta flaska inn i munnen hans helt til han drakk av den. etter det har det gått greit. Han måtte bare skjønne hvordan man skulle drikke først..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå