Gå til innhold

Au au au...

Jeg å min lille gullkomp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå blir jeg gal.. neida!!! Men probleme er at min lille gutt har fått to tenner... han er 6 mnd. men det som er.. han vil ikke ta flaske.. han vil ikke ha tutt kopp... men han vil drikke fra VANLIG glass... føler da at han ikke får i seg nok drikke... jeg tenkte jeg skulle slutte å amme.. men jeg føler det blir vansklelig siden han bare vil drikke fra glass... Han biter sånn, å da får jo jeg vondt i puppen... noen som har noe råd???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil vel kanskje prøve å fortsette å amme litt til? I så fall er det viktig å lære gutten at det er forbudt å bite mamma.Når jeg har blitt bitt, har jeg knepet barnet i kinnet og tatt bort puppen, samtidig som jeg sier "nei". vær litt bestemt, og etter et par ganget skjønnet babyen at det kanskje ikke er så lurt å bite i puppen...

Skrevet

Dersom du vil gi han fra flaske, må du kanskje "tvinge" han den første gangen han skal drikke flaske. Min gutt på 9 mnd nå, har jeg sluttet å amme. Han tok ikke flaske, men jeg holdt han fast og putta flaska inn i munnen hans helt til han drakk av den. etter det har det gått greit. Han måtte bare skjønne hvordan man skulle drikke først..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...