Gå til innhold

lurer på en ting...

lengter daler ned i skjul...

Anbefalte innlegg

jeg er bare 4-5 uker på vei.... har prøvd i over 1 år før jeg ble gravid... men nå er jeg så sinnsykt redd for å miste... tenker masse på det... og sjekker hele tiden om jeg blør.... vet at det ikke finnes garantier... men tenker dere også masse på dette?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7066566-lurer-p%C3%A5-en-ting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg

Nå må du huske på at d er aller aller aller mest sannsynlig at d går bra :) det sier jeg til meg selv hvis jeg begynner å stresse med slike tanker. Merker at man fort kan gjøre det hvis man leser på alle de trådene her inne som handler om slikt...

Jeg har båret frem to friske barn før, så jeg ser ingen grunn til at d ikke skal gå bra denne gangen også.

Og skulle d skje noe, er d naturens måte å ordne opp på.

Men prøv å tenk positivt da!

Skjønner du er redd etter å ha ventet på denne lykken så lenge, og håper virkelig d går bra :)

Lykke til!

*klem*

Jeg er prøvde også lenge,og helt i starten av prøvinga ble jeg gravid og mista,så er litt ekstra nervøs nå da. Men har kommet en god del lengre enn sist,så satser på at dette går bra! Tror jeg gikk med beskyttelse i trusa i to uker før jeg turte å tro på at det ikke skulle komme noe...:-)))

Du må bare prøve å la være å tenke på det,ikke så mye mer en kan gjøre,desverre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...