Gå til innhold

Miio er på sykehuset...

Anbefalte innlegg

Våknet til melding om at hun dro inn 23.20 i går kveld...og om jeg ikke hører mer fra henne så kanskje det er lille maya som kommer...har ikke hørt noe, men kan jo hende hun sover...?? spennende!!

(kanskje ikke så mange som vet hvem hun er, men hun har termin 22.nov og har vært her inne litt siden novklubben ikke er så bra)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7066510-miio-er-p%C3%A5-sykehuset/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hvordan skal vi immobile berter få tak i barselgaver, angela?? jeg kom jo til freckles uten gave og bekkblom - den spretne berta - hadde hevet seg rundt til babyshop og shoppa.... :S noen ide? og jeg har uansett ikke penger før den 20.nov...

miio får ikke føde nå!!! hehehe

fortsatt den irriterende tlf svareren hennes!

hun føder sikkert!!!!!!!!!!!!!! klokka er jo snart to.....håper alt er bra m henne........................................................................................................................................................................................................................................................moren hadde j#vlige fødsler, håper det gårfint m lille miio....!!!!

Annonse

blir helt dårlig av å ikke vite, jeg........hun sa bare hun hadde vondt i magen..ikke at hun trodde det var rier...skulle bare innom føden for å sjekke.......så jeg blir liksom bekymra for at det var noe galt og ikke fødsel..men det er jo bare 8dager til terminen hennes .............men hun føder/har føtt sikkert, tror dere ikke..?.....................................................................

hun er hjemme igjen og det går bra med henne og maya

men maya ligger fortsatt trygt i magen, men miio har vært våken i 36timer..så nå skal hun sove..tror smetene har gått over..

de tok masse tester, men det var ikke sammentrekninger

bra det går bra m dem!

da ble det ikke no fødsel her i dag? tror jeg må ditche deg på daten, ulvepus..sorry assa...men du er kanskje bedre på å holde avtaler enn meg....?

Hei jenter!

Du er/var tidlig ute med info Tette.. tihi :)

Var våken i HELE natta altså (natt til igår blir det vel).. hadde skikklig vondt i magen, var ikke sammentrekninger, men heller ikke *jeg har ikke spist på 10 timer så har vondt i magen/er sulten"...

Så ringte og hadde lenge kontakt med føden, hvor de stadig gjentok seg selv "hvis det ikke blir bedre innen... blabla ring tilbake"

tilslutt ble jeg så lei av det der, så ba om å få komme inn på en sjekk.. de tok prøver og alt det der, men ingen rier :( og jeg som håpet jeg endelig skulle føde!!!!

anyways.. må vel vente litt lenger jeg da :( er så utålmodig!!

PS! var ikke meningen å stresse deg tettemor! orket bare ikke tlf og mld tilfelle det var fødsel på gang :) veit det tlf svareren min er litt irriterende også altså hihi!

velvel jenter, har fortsatt litt vondt i magen, så håper (selv om de ikke visste hva dette var) at det er kroppen som forbereder seg og at hun snart kommer til verden!

takk for koslige hilsner også, selv om Maya ikke ville vise seg!! :(

KlemKlem fra lille meg,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...