Gå til innhold

Nå har jeg vært 2 dager uten bim!!!

Anbefalte innlegg

Så her er det massevis å oppdatere seg på tenker jeg! : )

Håper alle har hatt ei fin helg!

Vi brukte lørdagen på biljakt, statsjonsvognbehovet nærmer seg drastisk!! Og på kvelden hadde vi en riktig fin date. Først var vi på en bar og varmet opp med øl til han og en mocca med krem til meg og så var det god underholdning med Chess i Spektrum.

(Min kjære sa at "det var ikke så ille som han hadde fryktet"!! Mannfolk.... Godt jeg hadde Iron Maiden-billettene til han i bakhånd, uansett! Men ble enda mer overbevist om at jeg ikke skal være med når Iron Maiden spiller neste uke, for lydvolumet i Spektrum var kjempehøyt og babyen reagerte voldsomt med bevegelser og sparking, fikk litt dårlig samvittighet. )

Etterpå gikk vi på Egon og spiste pizza og koste oss veldig med det også som avslutning på sannsynligvis siste date med bare oss to i vår lille familie.

I går var det avslapning og litt rydding og vask av ullklær, og så spiste vi egg og bacon til frokost ettersom det var farsdag : ) Gav også samboeren Pappaboka i gave fra Smurfen, det ble han glad for : )

Det ble også tid til en en times spasertur i sakte tempo med søstra mi og etterpå spiste vi kjøttkaker med brun saus til middag, nam,nam : )

Har med andre ord hatt ei veldig bra helg!

Fortsetter under...

Oi det hørtes ut som e super hælg det...

Mi har heller ikke vært så værst... va hos føreldran mine på farsdagsfeirin lørdag... da fikk vi servert elgsteik og fløtisa... mmmm det va godt... og frøkna stor kosa sæ i lamme alle søskenbarnan sine...

I går fikk nu sambo istid2 hos frøkna i farsdagsgave, den så vi i går kveld og ho i morrest... også va vi på nersia hos svigersan med kake og pakke tel svigerfar i går ettermiddag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...