morella Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 For å bevege meg litt, lurte jeg på å dra i svømmehall i dag. Er i uke 39, slimproppen har ikke gått. Er det helt ok å bade da? Noen som vet?
rødhette* Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Ja, hvis du føler deg i form til det er det helt trygt å bade. Jeg har fått høre at man skal slutte når slimproppen går.
MammaDilla Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Jeg ble anbefalt å svømme ukentlig frem til slimproppen går. Nå er jo bare jeg 29+6, men antar at det er trygt for deg da, siden den ikke har gått enda. Var jordmoren og legen min som anbefalte meg dette
rødhette* Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Nå har jeg hørt at ulike jm sier forskjellig da.. Vi pratet faktisk om dette på bassengtreningen min idag. Noen jm anbefaler at man stopper ca 3 uker før fødselen, for å unngå at vannet går mens man er i bassenget (er ikke alle som vil oppdage at vannet går da engang..), mens andre sier det bare er å holde på så lenge man orker.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Viss du kan svømme så.... Beklager - måtte bare!
Frk. Sol Skrevet 14. november 2006 #7 Skrevet 14. november 2006 Jeg fikk vite at det ikke var særlig lurt siden jeg ikke kunne vite sikkert at slimproppen ennå var der. Nå skal det sies at jeg hadde hatt litt slimete utflod tidligere, men vet ikke om det var selve slimproppen. Er du sikker derimot er det kanskje ikke så farlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå