Gå til innhold

Skummet melk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man drikke for mye av det? Er det for mye med en liter om dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj.. 1 liter høres mye ut. En voksen person greier seg med 2 glass hver dag mener jeg.. Melk er jo ikke ment for voksne fra naturens side...

Skrevet

-"Må ha det.. bare må ha det.. " :)

Innrømmer jeg drikker vel 4 glass om dagen..

Skrevet

jeg drikker lett melk og drikker vel ca 5-6 glass om dagen..hekta

Skrevet

samme her..hehe...men jeg drikker H melk da...men er bare nødt til å ha det,er blitt totalt hekta..kan ikke spise sjokolade heller uten melk ved siden av :)

Skrevet

Aha, enda en melkoholiker! Jeg er også!

Så lenge vi drikker skummet melk, så tro jeg ikke det er farlig å drikke 1 liter om dagen. Verre med H-melk, den er det jo en del fett i. Alle stoffer og vitaminer og slikt som finnes i melk, skiller kroppen ut igjen om det skulle bli for mye. ER vel 3 melkeprodukter om dagen som er anbefalt, men tror ikke det gjør no om man drikker litt mer.

Så, så lenge vi ikke får andre plager av melkedrikkingen (løs mage etc), så er det bare å drikke i vei! Er jo sunn vane da - sikker det sunneste du kan drikke bortsett fra rent vann. Og da mener jeg skummet melk, ikke H-melk.

Skrevet

H-melk er vel litt "fløte" eller hur?? :)

Det tok en stund før jeg gikk over til lettmelk da den kom på butikken. (drakk H-melk for 10-15 år sia..og da var jo lett-melk nesten som vann å regne..) ;)

Nå synes jeg den grønne er god også.. ekstra lett. Men ungene foretrekker lett, så det blir litt av hvert her.. :)

Skrevet

Skjønner egentlig ikke at du klarer å drikke H-melk, men hver sin smak! Syns det blir som å drikke fløte jeg :) Men bruker det på jordbær om sommeren da!

Skrevet

nei jeg får høre det hver gang jg sier jeg drikker h melk..hehe...har alltid likt det,syns det smaker kjempe godt :)

Skrevet

Jeg drikker nok mer enn 1 liter om dagen.. Er helt avhengig av melk! Men har gått over til skummet melk istedenfor lettmelk, siden vi drikker så mye. Samboeren drikker også veldig mye melk.

Skrevet

hehe=)

drikker nok 1liter med melk om dagen jeg å...har fått helt dilla, må bare ha det!!

drikker det til all slags mat, ikke noe annet som frister...

i helgen hadde vi besøk av et vennepar og vi spiste taco, dem koste seg med øl og julebrus...å jeg hadde 1liter med lett melk stående ved siden av meg... nam-nam:)

er nå ikke det verste å ha dilla på da!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...