Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #1 Skrevet 13. november 2006 Nå har jeg lest navnebøker i flere mnd. Og jeg finner ikke et eneste navn jeg liker. Vi leter etter et guttenavn som man kan bruker både i Norge og England - samtidig som det ikke er for lengt og ikke for kort. Eric er for kort og Sebastian er for langt. Er faktisk deprimerende å ikke ha et navn klart. Har alle dere andre funnet navn? Og kan dere være så snill å hjelpe oss med å finne et flott guttenavn? Hva er deres favoritt guttenavn? Tusen takk til alle som kan hjelpe!
Gjest Skrevet 13. november 2006 #2 Skrevet 13. november 2006 Jeg har ikke funnet navn, og ikke stresser jeg med det heller.. Det kommer vel fallende i hodet på oss en dag.. Har enda 19 uker igjen..
Gjest Skrevet 13. november 2006 #3 Skrevet 13. november 2006 Evan er jo kjempe fint både i norsk og engelsk utale..
Gjest Skrevet 13. november 2006 #4 Skrevet 13. november 2006 Hvis vi får en gutt skal han hete Mathias..
Frk. Vable Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Syns Tristan er fint. Hvis det er noen trøst, så blir ikke vi heller enige... Syns ikke det er så mange fine guttenavn å velge mellom, og de jeg liker, liker ikke samboeren. Jeg liker navn som Ravn, Benedict og sånt mens samboer er mer på Elias, Tobias og disse "vanlige".
en liten i magen Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Vi tenker kanskje å kalle ham Ludvik, synes det er så herlig: ) Har en gutt som heter Kasper fra før.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 Jeg liker Vincent veldig godt, og det er jo et navn som er populært i usa... er ca 100 i norge som heter d tror jeg.
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 13. november 2006 #9 Skrevet 13. november 2006 kjenner et par med engelsk far, ungene heter Erik og kristian. Ellers så har du sean som blir brukt i begge land, men det er kanskje for kort * david * jacob * thomas * tommy * tom kort?? * aron
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 13. november 2006 #10 Skrevet 13. november 2006 har ingen engelske i familien, men blir det gutt denne gang har jeg veldig lyst til å bruke aron
cec26 Skrevet 13. november 2006 #11 Skrevet 13. november 2006 Her er noen tips kanskje? Allan Patrick Niclas Adam Leon
Gjest Skrevet 13. november 2006 #12 Skrevet 13. november 2006 Hva med Benjamin? Kan forkortes til Ben om man syns det e rfor langt!
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #13 Skrevet 13. november 2006 Simon William Adrian Alle de tre går jo finfint både på norsk og på engelsk. Om du liker dem, er jo en annen sak )
Maja78 Skrevet 13. november 2006 #14 Skrevet 13. november 2006 Noen spesielle navn du tenker på,eller navn generelt(som uttales likt på engelsk og norsk)? Som sagt over er Tristan veldig fint. Ellers kan jeg nevne: Adrian,Alex(Alexander),Marcus,Johannes,Rudi,Morgan,Peter,Robin,John. Kan sikkert finne mange fler,men disse kom jeg på i en fei;) Lykke til med navnevalg...uansett hva det blir til;)
Stirra ner 32+5 Skrevet 13. november 2006 #15 Skrevet 13. november 2006 Oliver Viktor/Victor Oskar/Oscar Albert Anton Kriatian/Christian Kristoffer/Christopher Her er både mine favoritter og norsk/engelske navn ;0) Navnet dukker nok opp etterhvert, kanskje når dere ser gutten deres?
ks23 med William og Lucas Skrevet 13. november 2006 #16 Skrevet 13. november 2006 Å nei da du er nok ikke den eneste...Er sånn her også..Jeg og sambo blir aldri enige om det trur jeg... Så dette kan jo bli spennende. Er jo greit og ha ett navn klart også da det kommer to.... Men føler liksom jeg må se de først også..Hehe..Litt rar jeg. Men for da håpe vi kommer til enigheten til slutt..Ellers har jeg sagt til han at det blir Adam og Eva.. Om det blir en av hver da så klart....... Dette er guttenavn jeg liker : Lukas, robin, trym alexander, kevin, dennis++ vil liksom ikke ha ett nvan alle har heller. Lykke til , til deg også da..Skal ikke være lett nei.
LegallyBlond Skrevet 13. november 2006 #17 Skrevet 13. november 2006 Huff, vanskelig det der. Begynte selv å diskutere navn i andre trimester, gutten fikk navn da han var 8 uker gammel.....Slet så lenge at fikk jo nesten psyksiske problemer av det til slutt....Gruer meg nesten mer til å finne navn enn til fødsel. Kommer nok ikke til å ha navn klart før vi nærmer oss termin.... Men vår lille gutt heter Teodor, det er jo et veldig internasjonalt navn, iallefall om du slenger på en h så det blir Theodor(e). Får veldig mye positiv tilbakemelding på det navnet. Ellers er jeg enig i at Tristan er et veldig flott navn. Liker også Nicklas, Patric, Oliver, Julian, Kieran, Lucas, Kevin, Carl, Matheo, Milian
LegallyBlond Skrevet 13. november 2006 #18 Skrevet 13. november 2006 Og David, Thomas, Samuel, Emmanuel, Maximilian (kan bruke Max til hverdag), Robin, Marcus, Sander,
Victorials Skrevet 13. november 2006 #19 Skrevet 13. november 2006 Adrian..? Synes det er veldig pent på engelsk jeg da..
Anonym bruker Skrevet 13. november 2006 #20 Skrevet 13. november 2006 Damien Mattew Jean-Paul Felix Sean Sam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå