Gå til innhold

Tilbake fra legebesøk

Anbefalte innlegg

...og fy f... som han klemte på magen min. Kjente ut som han tok rundt hele ungen....stakkar både mor og barn...

Han klarte ikke å skjønne hvordan han egentlig ligger. Skal møte opp fastende på sykehuset i morratidlig, så får vi se hva som skjer!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7066218-tilbake-fra-legebes%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han sa jeg skulle møte fastende på grunn av at det er en viss fare forbundet med snuinga, og i noen tilfeller kan det ende i at ungen må forløses med keisersnitt.

Men jeg har tenkt å si at jeg ikke vil at de skal snu. Det er så sjelden det går, tror ikke jeg har lest en eneste historie om at de har greid å snu. I de tilfellene de greier det, snur ungen seg tilbake i favorittstillingen igjen etterpå...

Tar heller ks. Men først skal jeg forsøke akupunktur, for han fikser det meste.

OK....

Men de setter vel ikke igang med snuing så kjapt.... Og det er ikke sikkert det er sete leie selv om legen din ikke klarte å kjenne. Var akkurat inne på ekstra ul undersøkelse på sykehuset for å sjekke leie ( hverken jordmor el lege klarte å kjenne) men min lå bare veeldig langt ned i bekkenet med hode sitt, så det var vanskelig å kjenne ( snakket om at de kjente skuldrene )............

Ønsker deg uansett lykke til....

Klem

Annonse

Da skjønner jeg.. fikk ikke med meg at du skulle prøve snuing.. Selv får jeg ikke det pga morkakeløsning tidlig i sv.skapet..

Jeg har tenkt veldig på akupunktur, men har i dag lest flere steder at dette ikke hjelper, hverken mot skifte av leie eller modning.. Det det hjelper på er derimot blodgjennomstrømming hos mor pga hun slapper av.. Har du erfaring med ak. fra før....??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...