Gå til innhold

tett i nesa!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkar babyen min pa 7 uker har na vaert forkjola i 3 dager! Er det farlig?? burde jeg ringe legen? Han har ikke feber og er blid og fornoyd men har masse snorr i nesa...:(

foler meg som en darlig mor jeg... er sikkert min feil, har kanskje ikke kledd pa han nok!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bebiser blir fort tette i nesa uten at de nødvendigvis er forkjølet. Vi brukte saltvannsdråper på knotten vår da han var ganske ny og tett i nesa, det gikk over etterhvert.... Du får se godt etter han og ringe HS hvis du er bekymret... God bedring til lille vennen!

Skrevet

du kan dryppe nesen me morsmelk, det gjorde jeg, og tok ikke så lang tid før han ble ba igjen. trenger ikke å ringe lege om han ikke har feber, men ta kontakt med helsesøster hvis det ikke blir bedre

Skrevet

Jeg blander mm og saltvann og heller litt i nesen, deretter bruker jeg litt papir som jeg surrer til en spiss og "graver" etter snått. Merket fort at det fungerte best med mm og saltvann blandet enn hver for seg, men det fungerer sikkert ikke for alle.

Har forresten også bestilt en nesesuger til Oda, får ikke ut noe snått lengre og hun er tettere enn hun har vært før. Vet ikke helt hvordan jeg skal bruke den nesesugeren, så jeg håper det er lett å finne ut av.

fant nesesuger på www.alexi.no .... flere apoteker her i Bergen var utsolgt:-(

God bedring til Emil luca (fint navn forresten:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...